13 wrz 2017

Wygrana w rozdaniu ! :)


Przybywam dzisiaj, żeby się troszeczkę pochwalić i tym samym ogłosić nowe testy ! Oj dawno, dawno nie brałam udziału w żadnym rozdaniu, ale jak zobaczyłam ten cudowny mus to wiedziałam, ze muszę się zgłosić. Nawet nie wiecie jaka radość i zaskoczenie jak okazało się, że udało mi się je wygrać. 
Na blogu Lady Flower udało mi się zgarnąć ten przepiękny puszysty mus do ciała z Mydlarni Cztery Szpaki. O firmie już kilka  razy słyszałam i ciągle mnie ona kusiła także tym bardziej jestem szczęśliwa. Do tego otrzymała masę próbek i to koreańskich ! Jestem ich tak ciekawa, ze lepiej nie mówić. Na pierwszy ogień poleci oczywiście banan, który również marzy mi się od dawna ! 
DZIĘKUJE jeszcze raz za tą piękną paczuszkę, a Was zapraszam na bloga Autorki ---> KLIKLIKLIKLIK

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Pamiętam wątek w BabbleBox :D
    No i witam się tutaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale faktycznie ciekawie się zapowiada :) A jeszcze bardziej ciekawią mnie chyba próbki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) nie widziałam wcześniej tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że mus dotarł i mam nadzieję, że próbki Cię zaciekawią :) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń