1 sie 2017

Yanke Candle - Delicious Guava ! :)


Dzisiaj przybywam do Was z prawdziwie letnim i wakacyjnym woskiem, który u mnie dość długo czekał na swoją premierę, Ostatnio jak jest ciepło i w końcu można trochę posiedzieć na dworze to rzadko sięgam po woski, jednak choroba, która uniemożliwiła mi wyjście w końcu pozwoliła mi wypróbować coś nowego ! :)
Delicious Guava kupiłam na stronie Goodies.pl  i jak tylko zobaczyłam nową serię to wiedziałam, że muszę po niego sięgnąć. Cudowny energetyczny kolorek, apetyczne etykietka i magiczna nazwa zadecydowały , że musi być mój ! :)
A jak o wosku mówi producent ?
"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu pysznej, soczystej i dojrzałej guawy połączonej ze słodyczą tropikalnych owoców."



Jak pachnie Guava nie wiem, ponieważ nigdy chyba nawet nie widziałam jej na oczy, ale po zapaleniu tego wosku wiem jedno... chce je spróbować ! :)
Jesteście fanami zapachów pełnych owoców dojrzewających w słońcu? Jak tak to lećcie po ten wosk. Jest bardzo świeży , idealny wręcz na lato i upalne dni. Mocno odświeża pomieszczenie, nie jest przesłodzony tylko czuć w nim lekko kwaskową nutę.  Bardzo ładnie wkomponowuje się w pomieszczenie i nie jest przy tym nachalny. U mnie stał się on nieodłącznym elementem letnich, gorących wieczorów. :)
Soczysty i owocowy ! :)
Jeśli chcecie go nabyć do zapraszam na stronę sklepu Goodies.pl , a dokładniej o tutaj ----> KLIK KLIK KLIK KLIK

4 komentarze:

  1. ja wolę kwiatowe zapachy ale ten owocowy też mógłby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  2. Mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno wosk dla mnie, uwielbiam owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń