9 sie 2017

Paczuszka od Rosegal ! :)



Kochani jakiś czas temu w moje łapki wpadła oto ta paczuszka ze sklepu Rosegal . Najpierw oczywiście był miły email od firmy, następnie spędziłam sporo czasu n ich stronie i wybrałam sobie oto te rzeczy. Wzięłam je bez zastanowienia ! Od samego początku wiedziałam, że potrzebna jest mi czarna narzutka oraz jakaś hiszpanka. Bez żadnego problemu każdą z tych rzeczy znalazłam na stronie. Jako trzecia rzecz postanowiłam wziąć sobie jakiś lekki letni szlafrok zaraz przedstawię Wam dokładnie co wpadło w moje łapki. :) 


Some time ago my darling fell in love with this packet from the Rosegal store. First of all, I think that from then on, after that I spent a lot of time and chose these things. I took them without mentioning! From the very beginning I knew that I needed a black ball and a Spanish ball. Without any problems with these actually on the site. As the third thing, I decided to get some light summer robe for showing you exactly what hit my paws. :)


W tej akurat hiszpance zakochałam się już dawno temu, więc była to rzecz, której najbardziej nie mogłam się doczekać. Jestem zakochana w tym fasonie !  W tej od razu urzekł mnie czerwony, mocny kolor,który był przedstawiony na stronie , była jeszcze czarna, ale ja postanowiłam sięgnąć właśnie po tą. Hiszpanka ma przepiękne rękawki ! Jak widzicie są one wykańczane koronką przez co przepięknie się prezentują na opalonym ciele. Hiszpanka ma delikatniejszy kolor niż na stronie, jest lekko malinowa ? Niestety materiał mocno się gniecie i bez prasowania przed każdym wyjściem raczej jej nie założyły, ale trudno. :) Fason wszystko rekompensuje !  Nie jest nawet zbyt krótka chociaż tego się obawiałam. Normalnie nosze rozmiar M , teraz jednak wzięłam L , ale od razu w tabelach zobaczyłam porównania i ciesze się, że sięgnęłam właśnie po niego.  I co ważne w składzie mamy aż 65% bawełno co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło ! 
Jej cena to 9,77 $ i możecie ją znaleźć o tutaj ---> KLIKKLIKKLIKKLIKKLIK



Drugą rzeczą była zwykła czarna narzutka, której potrzebowałam już od dawna . W mojej szafie jest mnóstwo kolorów i wzorów, więc chciałam mieć wreszcie coś bardziej uniwersalnego. Mega się ucieszyłam, że od razu znalazłam ją na stronie. Narzutka oczywiście urzekła mnie swoimi delikatnymi troczkami i krótszymi rękawami. Jest dość długa, ale własnie czegoś takiego potrzebowałam.  Całą jest z mega przewiewnego materiału, więc nawet podczas bardzo gorących dni mogę ją zarzucić na ramiona jeśli akurat tego potrzebuje.  Na początku trochę śmierdziała , ale  na szczęście pranie od razu zniwelowało ten sztuczny zapach. :)  Narzutka jest również w kolorze białym, jeśli ktoś z Was potrzebowałby akurat takiej.  Rozmiar to one size, ale myślę, że na większość będzie dobry. :) 
Jej cena to 10,20 $ i możecie znaleźć ją o tutaj ----> KLIKKLIKKLIKKLIKKLIK



I ostatnio jest ten oto szlafroczek, którego zakup w sumie nie był planowany. Przeglądając artykuły na stronie natknęłam się na niego i od razu bardzo mi się spodobał. Stwierdziłam że w sumie nie mam nic takiego co podczas ciepłych dni mogę narzucić w domu na ramiona, więc od razu się na niego skusiłam. Jego fason to takie typowe kimono. Wzory na początku nie przemówiły do mnie , ale teraz naprawdę się z nimi polubiłam. Dzięki temu szlafrok jest weselszy i żywszy.  Rękawki nie są bardzo długie, takie mniej więcej 3/4 i mocno szerokie co tylko dodaje mu uroku. :) Co najbardziej mnie w nim urzekło ? Paw którego mamy na plecach ! Spójrzcie tylko jak cudownie się prezentuje. :) Szlafrok jest fajnie skrojony, nic się nie ciągnie i sięga mi lekko za pośladki, więc tak jak powinien. :) 
Wzięłam rozmiar L i na moje M jest ok. :) Chociaż myślę, że i m byłoby dobre. :) 
Jest jego mnóstwo kolorów. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, ale ja wybrałam najbardziej uniwersalny czyli czarny. 
Jego cena to 10,71 i możecie znaleźć go o tutaj ----> KLIKKLIKKLIKKLIKKLIK


I oczywiście zapraszam Was na stronę sklepu ! 

8 komentarzy:

  1. fajna jest ta czarna mgiełka oraz szlafroczek w kwiaty
    $10.71 $10.20 $9.77 proszę o rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. CZARNA narzutka - wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka z frędzlami bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona hiszpanka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te narzutki. :) Ta w kwiaty super! <3 Hiszpanka też świetna. Pozdrawiam serdecznie i oczywiście obserwuje. Nie wiem czemu wcześniej tutaj nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy, mi najbardziej podoba się szlafrok;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń