18 lip 2017

NovaClear ATOPIS - Kosmetyki do skóry atopowej i wrażliwej :)


Jakiś czas temu otrzymałam oto te dwa produkty od firmy Atopis. Są to dość specjalistyczne kosmetyki, na pewno nie drogeryjne, które przeznaczone są do skóry atopowej, wrażliwej oraz suchej.  I tak jak z tym pierwszym nie mam problemu tak przesuszenia oraz podrażnienia często pojawiają się u mnie podczas lata i spędzania długich godzin na słońcu.  Produkty , które tutaj widzicie to krem natłuszczający do twarzy i ciała oraz żel do mycia. 




Oba produkty jak widzicie posiadają dodatkowo kartonikowe opakowanie. Zamknięte są one w dość sporych tubkach o takiej samej szacie graficznej.  Widać, że maja one Ph 5,5 czyli to naturalne dla kwaśnego odczynu skóry.  Oba jako główny składnik posiadają olej konopny oraz ekstrakt z lukrecji.
Z opakowań możecie dowiedzieć się wszystkiego ! Mamy tam bogate opisy , które nie pozostawiają nam żadnych wątpliwości. Ja od razu sięgnęłam po oba produkty. :) 


Krem do twarzy i ciała zamknięty jest w tubce o pojemności 100 ml. Konsystencja jest bardzo zwarta i mocna, ale mimo to jest lekka i bardzo fajnie i szybko się wchłania.  Nie musicie obawiać się, że kosmetyk wyleje się Wam w torebce czy kosmetyczce.  Co ważne ten produkt nie pozostawiał u mnie lepkiej i tłustej powłoki na skórze czego ja szczególnie w kosmetykach nie lubię. Zapach dla mnie był dość intensywny. Jest on dość mocny i typowy dla kosmetyków które mają leczyć , a nie ładnie pachnieć . :) Czasami potrafił mi on przeszkadzać dlatego też raczej nie stosowałam tego kremu podczas dnia tylko wieczorem. 
Przy dłuższym działaniu bardzo dobrze nawilża cerę, Staje się ona bardziej elastyczna, sprężysta, a przesuszenia znikają. Miejsca przy których potrafią u mnie występować podrażnienia również zostały zniwelowane. Ja jestem na tak ! 


Żel do mycia oczywiście jest w większej tubce i tutaj mamy już 200 ml kosmetyku. Niestety uważam, że to rozwiązanie przy nim nie sprawdza się. Jak tylko chciałam otworzyć po raz pierwszy opakowanie żeby sprawdzić jak się prezentuje ten produkt to już wylał mi się on na stolik. Jest dość rzadki przez co stanie u niego "na głowie" powoduje , że przy otwarciu od razu się on wylewa.  Konsystencja jest żelowa i nieco wodnista, szkoda, że nie jest on trochę gęstszy.  Przy kontakcie z wodą bardzo delikatnie się on pieni. U mnie sprawdził się rewelacyjnie! Sama często mam podrażnioną skórę, szczególnie na nogach i po stosowaniu tego żelu problem nieco ustał.  Planuje stosować go regularnie także myślę, że niedługo zniknie on kompletnie. Co do zapachu to jest on delikatniejszy niż przy użyciu kremu, ale tutaj nie przeszkadza mi on ani trochę. I tak nie utrzymuje się na skórze, więc nie powinniśmy mieć z nim żadnego problemu. :)

Oba produkty SZCZERZE Wam polecam ! Jeśli zmagacie się z podrażnioną i delikatną skórą to powinny być dla Was idealne ! :) 

zBLOGowani.pl

6 komentarzy:

  1. ta linia mogłaby się u mnie sprawdzić, mam wymagającą skórę, unikam jednak parafiny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, będę Ci bardzo wdzięczna jeśli znajdziesz chwilę i odwiedzisz mój blog oraz klikniesz w linki w najnowszym poście z NewChic. z góry Dziękuje. Przepraszam za ten spam.

      Usuń
  2. Polecę mamie 😊 Ps. ten ananas wygląda super na zdjęciach 😄
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych produktów, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń