28 lip 2017

Chcecie też takie paczuszki ? Lampa Semilac od Dresscloud już u mnie ! :)


Aż sama nie wierzę, że udało mi się otrzymać takie cudo praktycznie za darmo. Już nie raz pisałam Wam o portalu Dresscloud i po raz kolejny muszę powiedzieć, że tam jest CUDOWNIE ! <3 Mega się cieszę, że te dwa lata temu udało mi się tam trafić. Poznać tam tyle wspaniałych dziewczyn, spędzić tyle chwil i przy okazji otrzymać całą masę cudownych rzeczy ! :) 
Już nie raz Wam wspomniałam ,że  na portalu wrzucamy zdjęcia, wykonujemy różne zadania i dzięki temu zdobywamy kryształki, które potem możemy licytować na cudowne Swopy. To już mój trzeci z tej strony i zdecydowanie najlepszy ! <3




W moje łapki tym razem trafiła CUDOWNA lampa Led od marki Semilac. I dzięki temu jeszcze częściej, szybciej i łatwiej robi mi się hybrydy. :) Czas ich robienia skrócił się u mnie o połowę i już sama nie wiem jak radziłam sobie bez tego cuda . :) 
Na pewno otrzyma ona tutaj oddzielny wpis, bo zdecydowanie jest tego warta. :) 


Jeśli tak jak ja chcecie spędzić czas na tym cudownym portalu. Ostrzegam, że on uzależnia ! To ZAPRASZAM Was do logowania się ! :) W razie pytań piszcie . :) Naprawdę warto zostać tam na dłużej . :) 


10 komentarzy:

  1. Zajrzę tam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się męczę dwie minuty pod lampą.. zazdroszczę 😊 I wejdę na tę stronę z ciekawości 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu tam zajrzeć :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje kochana Clouders! ^^ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ten portal zupełnie nie "uzależnił". Jestem tam zarejestrowana od dawna, ale niezwykle rzadko zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie wkręciłam w ten portal ale za to lampę semilaca szczerze polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna pewnie ;) ja mam lampę z Aliexpress, za to wygląda jak ta różowa Semilaca, identyczna :D

    OdpowiedzUsuń