26 lip 2017

Born Pretty Store - paczuszka ! :)


W ubiegłym tygodniu otrzymałam paczuszkę od Born Pretty Store. Poprzednia niestety gdzieś zaginęła, w tej jak widzicie jeden lakier przyszedł mi pęknięty mimo tego, że był naprawdę bardzo dobrze zabezpieczony. Z paznokciowych artykułów mogłam wybrać sobie co nieco i tak w moje łapki wpadły :
*Trzy brokatowe topy  : syrenka, niebieski, różowy 




Na paczuszkę czekałam około miesiąca także okres oczekiwania jest taki jak zwykle. Niestety jak już wspomniałam jeden lakier przyszedł pęknięty . Na szczęście był każdy z nich był zamknięty w oddzielnej strunowej torebce dzięki czemu nie rozlał się on po całej paczce. Noi co ważne zniszczyła się sama zakrętka, wystarczy ją zakleić taśmą, wyczyścić i wszystko jest ok. :) 


5 komentarzy:

  1. Szkoda, że zakrętka się zepsuła, ale tak jak mówisz - dla chcącego nic trudnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naklejki wodne kupuje z allegro, tam wychodza najbardziej korzystnie, ale musze w koncu cos zakupić z BPS, bo tyle razy juz zamierzalam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety takie wypadki z lakierami się zdarzają :( z zagubieniem przesyłki też :(siła wyższa. Jestem ciekawa jak spisze się pyłek :)no i jak każda sroka nie mogłam oderwać oczu od pędzelka *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiadają się ładne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń