6 cze 2017

Zapowiedź testowania od Farmapol ! :)


Jakiś czas temu dotarła do mnie paczuszka z dwoma totalnie nowymi produktami.  Już powoli wzięłam się za ich testowanie także niebawem możecie spodziewać się ich opinii . :) Jak na razie oba bardzo fajnie się u mnie sprawdzają i mam nadzieję, że tak pozostanie do końca ! :) 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać te nowości i po krótce je przedstawić. 
W moje ręce wpadły produkty firmy Farmapol  i mamy tutaj : 

* Biowazelinę -   naturalną maść pielęgnacyjno-ochronną 
* Ispalgul S Chia - suplement diety regulujący nasz układ trawienny 


Ciekawe jak się u mnie produkty sprawdzają ? 
Może któraś z Was już je używałam i mogłaby napisać coś od siebie ? 
Czekam na Wasze komentarze ! :) 

7 komentarzy:

  1. Biowazelina jest fantastyczna, ispagul kończę i muszę o nim napisać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie znam, czekam niecierpliwie na wyniki testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w testowaniu <3
    https://blogojunikornah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń