13 cze 2017

Yankee Candle - Cuban Mojito !



Jak tylko na stronie sklepu Goodies.pl zobaczyłam, ze pokazały się nowe letnie zapachy od Yankee Candle to wiedziałam, że muszą być moje ! Cała czwórka od razu tak przypadła mi do gustu, że bez zastanowienia i czytania opisów wrzuciłam wszystkie do koszyczka i  wyczekiwałam na paczuszkę. Z tym przychodzę do Was jako z pierwszym ponieważ z całej gromadki to właśnie jego zapach wydał mi się najbardziej charakterystyczny i wychodzący na przód. :)  Już sam kolor tego wosku wydał mi się hipnotyzujący i przypominający nam cudowne gorące lato ! 
A co mówi nam o nim producent ? 
"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu limonki, cukru trzcinowego i mięty."
Nic tylko zrobić sobie mojito i odpalić ten wosk ! :) 



Od razu zwróciłam uwagę, że zapach nie dość, że jest mocny to jest mega energetyczny i świeży ! Od razu czuć w nim limonkę, której ja aromat uwielbiam szczególnie podczas gorących dni. Wtedy nie mamy raczej ochoty na ciężkie i przytłaczające zapachy tylko własnie na coś świeżego i rześkiego i zdecydowanie na takie dni jest ten wosk. W pomieszczeniu nie jest bardzo mocny, ładnie wtapia się w otoczenie i nie przytłacza swoim aromatem. mimo to da się w nim wyczuć odrobinę słodyczy, która dla mnie nie jest zbyt mocna- taka idealna. Jedyne czego mi w nim brakuje to więcej aromatu mięty. Ja ten zapach w  woskach uwielbiam, a tutaj niestety nie ma go zbyt dużo . Dodałam bym go trochę więcej i wtedy zdecydowanie stałby się moim ulubieńcem! :) 
Miałyście już ten wosk ?
Możecie go kupić na stronie Goodies.pl o TUTAJ ! :) 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Mohito bezalkoholowe, więc ten zapach by mi się spodobał na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię orzeźwiające zapachy, ciągle piję wodę z cytryną i miętą w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach kompletnie mnie nie przekonuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na lato wydaje się być idealny! ;-)

    OdpowiedzUsuń