14 cze 2017

Uniwersalny kosmetyk? Biowazelina od Farmapol ! :)



Dzisiaj przychodzę do Was z produktem, który pewnie teoretycznie jest dla Was znany. W końcu kto z Was nie stosował kiedyś wazeliny? Świetnie sprawdza się na wszelakie przesuszenia czy podrażnienia skóry. Ma tak szerokie zastosowanie, że dzięki niemu jest bardzo wszechstronnym i uniwersalnym kosmetykiem. Przesuszone usta, łokcie czy dłonie? Poradzi sobie ze wszystkim ! Tutaj akurat mamy Biowazelinę, która zawitała do mnie w paczuszce od marki Farmapol. Jest to totalna nowość na rynku, więc tym bardziej zaciekawiło mnie jej działanie i od razu przystąpiłam do testów !  Ten kosmetyk składa się tylko i wyłącznie z naturalnych olejów maseł i wosków :) 
A TUTAJ poczytacie o niej więcej. :) 



Po pierwsze muszę przestawić Wam jej CUDOWNY skład ! 
Skład: Olej ze słodkich migdałów, wosk pszczeli, olej z ogórecznika, olej z kiełków pszenicy, olej jojoba, masło kakaowe, masło shea, wosk pszczeli, olej kokosowy, wosk carnauba, lanolina, olej rycynowy, wit. E.
Po tym chyba każdy z nas musi stwierdzić, że produkt jest bardzo bogaty i na pewno poradzi sobie ze wszelkimi przesuszeniami i podrażnieniami naszej skóry. Mimo tego, że po wazelinę sięgam rzadko to teraz doceniam jej cudowne działanie. U mnie poza zimą gdzie problem z przesuszeniami jest większy to pojawiają się one również po przebywaniu w klimatyzowanych pomieszczeniach. Szczególnie wtedy na działanie klimy narażone są usta. U mnie po 2-3 godzinach zaczynają piec i są zaczerwienione. Ta Biowazelina świetnie sobie z tym poradziła !  Nakładałam ją wieczorem, przed pójściem spać i rano o problemie mogłam zapomnieć. Bardzo szybko się wchłania i pozostawia na naszej skórze delikatna ochronną warstwę, która cały czas nawilża naszą  skórę. 
Świetnie poradziła sobie również z odciskami na dłoniach, mocno je zwiększając i niwelując. Także jeśli Wasz facet chodzi na siłownie i skarży się na odciski to możecie mu ją spokojnie podrzucić . :) 
Biowazelina jest oczywiście bezwonna.  Nie zawiera w swoim składzie żadnych sztucznych aromatów dzięki czemu jest jeszcze bardziej naturalna i co najważniejsze uniwersalna.  Dla mnie ma ona taki mocny, oleisty aromat, który nie przeszkadzał mi ani trochę przy jej stosowaniu.  Co ważne jest ona delikatna i hypoalergiczna, więc może być stosowana u każdego. Bez obaw możecie ją zaaplikować zarówno dziecku jak i starszej osobie co jeszcze bardziej przyczynia się do tego, ze chyba każdy z nas powinien mieć w domu taki kosmetyk. :) 


U mnie MEGA sprawdzony produkt, do którego będę bardzo często i regularnie wracała.  Pudełeczko mimo, że ma tylko 30g to jest bardzo wydajne i na pewno starczy mi na długo ! Data ważności ma rok, więc jak na naturalny kosmetyk myślę, że to bardzo długo i bardzo mnie to cieszy, bo przez ten czas spokojnie zużyje ją do końca. 
Jak szukacie uniwersalnego kosmetyku dla DOSŁOWNIE każdego to POLECAM ! :) 
Jeszcze raz przerzucam Was na stronę produktu ! :) 

12 komentarzy:

  1. uwielbiam ją, jest fantastyczna, najczęściej używam do ust

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam uniwersalne produkty. Znam tylko wazelinę Ziaji, ale służy mi nawet do naoliwiania skrzypiących drzwi w samochodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam ale bardzo chętnie się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wazelinę zawsze nakładam na usta kiedy idę spać. Rano mam zregenerowane usteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk ;) Z marką nigdy nie miałam styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauwazyłam, ze ma olej z migdałów, więc już ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To aż dziwne, ale nigdy dotąd nie używałam wazeliny, a widzę, że to bardzo uniwersalny kosmetyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wazeliny :* takiej jeszcze nie miałam :)
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Skład rzeczywiście jest bardzo kuszący! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie lubię wazelinowych mazideł

    OdpowiedzUsuń