30 cze 2017

Rosegal ! - Dress Pink :)



Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją zakupu w sklepie internetowym Rosegal. Mam nadzieję, że wszystkie produkty, a szczególnie różowe sukienki przypadną Wam do gustu tak samo jak i mi . :) Już na zdjęciu powyżej możecie podziwiać kilka z nich, któraś spodobała się Wam najbardziej ? 


Daily I come to you with shopping at Rosegal online shop. I hope that all products, especially DRESS PINK , will come to your liking as much as I do. :) Already in the picture is coming some of them, which you liked most?



Ja zdecydowanie w tym roku jestem zakochana w hiszpankach ! Są bardzo kobiece, zwiewne i idealne na gorące lato i na nadchodzące wakacje. Szczególnie urzekają mnie te w pastelowych kolorach, albo kwieciste. I właśnie zarówno jedne jak i drugie znalazłam na stronie sklepu.
Możecie podziwiać je na zdjęciach a pod każdym macie link przenoszący Was na stronę sklepu. Która z tej czwórki spodobała Wam się najbardziej? 
Ja w swoich zbiorach mam już kilka i czekam na kolejne ! Mogłabym teraz chodzić w nich cały czas. Do tego śliczne i kobiece różowe kolory. Mamy tutaj dwie sukienki maxi i dwie mini.


I am definitely in love this year in spain! They are very feminine, airy and perfect for the hot summer and for the upcoming holiday. Especially captivating me in pastel colors, or flowery. I found both on both sides of the store.
You can admire them in the pictures and under each link you link to the shop page. Which one of the four did you like the most?
I have several in my collection and I am waiting for another! I could walk in them all the time. For this lovely and feminine pink colors. We have two maxi dresses and two mini dresses.




7 komentarzy:

  1. Podoba mi się pudrowy róż, ale zazwyczaj mam tylko jeden mniejszy element w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony kolor <3 I ja również zakochałam się w hiszpankach ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię róż jestem w końcu blondynką. klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki świetne (szczególnie ostatnia), jednak kolor typowo nie mój...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają :) uwielbiam sukienki, szczególnie maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jasno różowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń