12 cze 2017

Hybrydy od Evonails :)


A taka oto cudowna paczuszka zawitała do mnie w ubiegłym tygodniu of firmy Evonails.  Mamy tutaj aż 5 kolorków hybryd, bazę oraz top. Już nie mogę się doczekać aż je przetestuje ! Z tą firmą wcześniej nie miałam do czynienia i nigdy nic o niej nie słyszałam, więc moja ciekawość jest dzięki temu jeszcze większa. Do tego zobaczcie jak cudowne kolory firma posiada w swoim asortymencie ! Ja wybrałam : 



#201 be delicious
#202 eat banana
#203 drink mojito
#204 cut the jeans 
#193 crazy aurora

Cztery pierwsze pochodzą z nowej letniej serii, więc są idealne na obecną słoneczną pogodę ! Ostatni to piękny głęboki i mieniący się jak w kalejdoskopie kolorek, który jest połączeniem niebieskich, zielonych i fioletowych odcieni. Prawdziwy kameleon ! :)  Którego z nich jesteście najbardziej ciekawe? Na pewno na pierwszy ogień pójdzie jakiś mocny kolor. :) 



W ofercie sklepu jest cała masa cudowności dla każdej paznokciomaniaczki. Jeśli nie robicie hybryd to znajdziecie tam również  żele i zwykłe lakiery . Poza tym cała masa gadżetów, dodatków, kosmetyków oraz zestawy startowe. Na pewno każda z nas znalazłaby tam coś dla siebie.  
Kolorów - cała tęcza !  :) Zresztą same zajrzyjcie na stronę i zobaczcie jakie mamy tam cuda, a niebawem spodziewajcie się pierwszego zdobienia . :) 

10 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie. Nie znam tej marki, jestem fanką neonail :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przygoda z hybrydami niedawno się zaczęła a już wsiąkłam :D Przez takie posty mój portfel mnie nienawidzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zajrzę na pewno, kocham hybrydy a o tych czytam pierwszy raz . teraz powstało wiele nowych marek

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz się z tymi hybrydami spotykam ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robię hybryd, ale podobają mi się efekty pracy z nimi. Strasznie ciekawi mnie kolor Drink Mojito ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie lubię hybryd, żeli itd

    OdpowiedzUsuń
  7. Oferta bardzo bogata i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing post dear :)
    happy Monday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałyby się takie kolorki :) Firmę kojarzę, ale jeszcze nie poznałam osobiście.

    OdpowiedzUsuń