16 cze 2017

Evonails - magiczny kameleon ! :)



Pierwsze hybrydy od firme EvoNails zostały przetestowane ! I mimo, że mamy lato i w sumie taki okres dość żywych i mocnych kolorów to po pierwszy kolor jaki sięgnęłam to ten magiczny kameleon. Mi on kojarzy się z chłodniejszymi miesiącami i nie jest to sezonowa nowość od firmy, ale uważam, że jest to bardzo elegancki i ponadczasowy kolor.  Akurat potrzebowałam trochę "poważniejszego" i wieczorowego manicure i właśnie on wydał mi się być do tego idealny ! Czeka mnie wesele gdzie założę czerwoną dość elegancką sukienkę, więc nie wyobrażam sobie, żeby na paznokciach mieć żółcie czy zielenie . :) 



Do całości posłużyły mi dwa lakiery firmy i mamy tutaj ten co króluje czyli : 
Oraz letnią nowość od firmy , która jest tylko delikatną wstawką czyli: 


Na samym początku  przeraziłam się tym, że lakier wydał mi się być mocno transparentny. Bałam się, że nawet trzy warstwy nie pozwolą uzyskać mi tak mocnego i ciekawego efektu jaki widziałam na stronie. Teraz już wiem, że niepotrzebnie. Mimo tego, że pierwsza warstwa jest naprawdę mocno prześwitująca to druga już bardzo ładnie wydobywa nam kolorek, a trzecia byłą u mnie tylko już tak zapobiegawczo i była bardzo delikatna. W jego odcieniach i barwach jakie pokazuje nam ten lakier jestem ZAKOCHANA ! Ubolewam strasznie nad tym, że aparat nawet w najmniejszym stopniu nie jest nam w stanie pokazać tej całej gamy barw jakie daje nam ten lakier. Głównie jest on zielono-niebieski , za to pod wpływem światła ma piękne różowo-fioletowe barwy. Starałam się jak najlepiej uchwycić to na zdjęciach i mam nadzieję, że uda się je Wam tam dostrzec.  Co więcej lakier ma milion drobnych, iskrzących drobinek przez co jego kolor jest jeszcze bardziej głęboki i żywy.  Mi zdecydowanie przypomina on nocne niebo i zorze polarną. Jak dla mnie jest cudowny i przykuwa sporą uwagę. Mając go na pazurkach na pewno ktoś zwróci na niego uwagę . :)  
W konsystencji jest on dość rzadki, ale dzięki temu łatwo się nim maluje i nie robi smug. Do tego bardzo dobrze trzyma się płytki i nie musicie się obawiać, że gdzieś Wam spłynie i zaleje skórki. 
Ja już jestem gotowa na wesele i wiem, że ten kolor idealnie wtopi się w moją kreację i będzie jej cudownym i podkreśleniem i urozmaiceniem . :) 


I największy plus za pojemność lakierów od marki EvoNails. Zazwyczaj spotykamy się z mniejszymi buteleczkami, a te skrywają w sobie aż 10 ml, także na pewno starczą nam na długo. 
Jeszcze raz przenoszę Was na stronę sklepu, gdzie możecie obejrzeć ten lakier i przyjrzeć się mu lepiej ! :) 

Crazy Aurora skradła moje serce, Wasze też ? :) 

13 komentarzy:

  1. WOW pięknie wygląda. Ja mam teraz nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ten kolorek 😍 Zrobię wyjątek i kupię hybrydę zamiast żelu dla tego koloru ☺️ WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam hybryd, ale zawsze zaskakuje mnie jak pięknie wyglądają! Aurora jest śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybryd nie noszę, ale kolorek bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety aparat fotograficzny potrafi gubi czasami to co w realu wygląda nieziemsko :( Ja mam kameleona Evo z normalnej serii i wiem jak ślicznie te lakiery wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, ja w końcu muszę usiąść i zrobić sobie hybrydy po dłuższej przerwie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie! chameleon to mój ulubiony efekt z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń