28 cze 2017

Evonails i Eat Banana !



Po poprzednim dość ciężkim i mało letnim kolorku musiałam tym razem zdecydować się na coś żywego, świeżego i mocnego. Ten kolor wydał mi się być do tego najlepszy ! W końcu jutro przed nami ma być najcieplejszy dzień w tym roku więc musiałam sięgnąć po coś soczystego i słonecznego ! Nie było wyjścia, na moje pazurki wleciał żółty ! 
Kolorek ten jest z nowej letniej serii od lakierów EvoNails i posiada wdzięczną nazwę EAT BANANA ! Prawda, że brzmi i wygląda smakowicie ? :) 



Ten kolorek potrzebował trzech cienkich warstw. Jest dosyć gęsty i bałam się, że nie osiągnę nim  takiego efektu jak bym chciała, ale jak widać nie było do tego obaw. Mimo, że po ostatniej warstwie nie byłam 100% zadowolona to gdy tylko wyciągnęłam pazurki z lampy i pokryłam je topem to wiedziałam, że to jest właśnie to co chciałam ! :)  Ciesze się, że nie ma w nim kompletnie żadnych drobinek. jest to po prostu mocny i świeży żółty, który na pewno przyciągnie uwagę. U mnie w ciągu dwóch dni już naprawdę mnóstwo osób go skomplementowało i myślę, że u Was byłoby tak samo. ! :)  
W buteleczce mamy aż 10 ml produktu, więc nie musimy się również martwić tym, że szybko nam się on skończy. Na pewno posłuży mi na całe lato ! Na inne pory roku myślę, że średnio się nada, a przynajmniej ja wtedy nie sięgam po takie odcienie , ale jako dodatek do innego mani również będzie świetny ! :) 
Aplikacja łatwa, kolor nasycony i śliczny ! Czego chcieć więcej ? :) 


A Wam jak się on spodobał? Lubicie takie kolorki na lato? :) 
Zapraszam do zakupu ! 

7 komentarzy:

  1. Nie lubię żółtego, podobnie jak pomarańczowego i zielonego hihih

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za żółcią na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty jest idealny na lato. Też mam te lakiery hybrydowe, są dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek na lato, choć kiedyś miałam lakier o podobnym kolorze i moje paznokcie nie wyglądały w nim dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń