16 maj 2017

Paczuszka z wymiany kosmetycznej . :)


Ostatnio miałam dwie wymianki kosmetyczne. Dzisiaj akurat pokaże Wam tą drugą, ale pierwszą paczuszkę też będę musiała tutaj wrzucić i pochwalić się Wam co cudownego do mnie dotarło. Obie paczuszki są od dziewczyn ze strony Dresscloud. Już nie raz pisałam Wam o tym portalu i mnóstwie cudowności , które mam dzięki niemu. Dziewczyny tam są świetne ! Zawsze służą poradą, można spokojnie z każdym porozmawiać i znaleźć bratnią duszę. Cała idea polega na dodawaniu zdjęć swoich rzeczy np. kosmetyków i zdobywamy dzięki temu serduszka, które potem możemy wymienić na swopy, czyli wylicytować nagrody. 
Pokażę Wam co teraz czeka do zgarnięcia są to dwie paczuszki z 6, które obecnie można wylicytować. 




Ja spędzam tam całe dnie ! :D Serio jak nie chcecie się uzależnić to nie wchodźcie tam, ale zdecydowanie cały mój blog się tam przeniósł. :) 
Jak macie jakieś pytania to piszcie śmiało, warto tam zajrzeć ! :) A wiem, że jeszcze w tym tygodniu ma być kolejna kosmetyczna wymianka. :)


10 komentarzy:

  1. wiem, że jesteś uzależniona :) fajna paczuszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem na tym portalu, ale jakoś rzadko tam zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, a ja nigdyy nie korzystałam z Dresscloud :D Chyba czas najwyższy sie zainteresować. Ps. Oleokrem polecam całym sercem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kosmetyki u Ciebie zawitały, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych testów :) co do licytacji na dresscloud to trzeba mieć konto co najwyżej rok czasu, żeby jakieś swoopa wartego kilkanaście złotych zalicytować no chyba, że pół roku i wrzuca się masę zdjęć oraz lajkuje innym... Dresscloud jest fajny tylko mam wrażenie, że jest otwarty dla "niektórych" i nie każdy jest traktowany na równi z innymi. Takie jest moje zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, aż wstyd przyznać, że nie słyszałam jeszcze o tej stronie.
    Ale już nadrabiam zaległości.;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowności! Ciekawe są takie wymiany kosmetyczne

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń