15 maj 2017

Nowinka od YC czyli Viva Havana !


Pojawiły się znowu nowe woski od Yankee Candle i znowu... przepadłam ! Tak jak i ostatnim razem musiała pozwolić sobie na te wszystkie cudeńka, ponieważ od razu urzekły mnie i ich kolory, i nazwy ,i etykietki !  Chyba każdej z nas już od dawna marzy się odrobina więcej słońca, wakacje i +20 stopni na termometrze, a jak tylko zobaczyłam te woski to ujrzałam... LATO !  Wszystkie doszły do serii classic.  I z zapachów mamy tutaj : 
*VIVA HAVANA 
*TABACCO FLOWER 
*DELICIOUS GUAVA 
*CUBAN MOJITO
Mnie na początku skusił ten cudowny turkusowy kolor i to własnie po niego sięgnęłam jako pierwszy. 
Woski znaleźć możemy oczywiście na stronie Goodies.pl :) 



Viva Havana od razu wydał mi się być dość mocnym i charakterystycznym woskiem i dlatego postanowiłam jako pierwszego go wypróbować.  Producent opisuje nam go jako : mieszanka korzennych przypraw, drzewa sandałowego i słodkiej wanilii.
Brzmi ładnie prawda ? 
Wszystko cudownie się ze sobą komponuje i jeśli macie ochotę na coś mniej słodkiego i owocowego to ten wosk będzie strzałem w 10 ! Uważam, ze podobać się będzie również mężczyzną i jeśli lubią palić woski to ten możecie im spokojnie podarować. Jest dość poważny i głęboki. Nie wyczujecie w nim dużo słodyczy mimo, że zawiera w sobie wanilię.  Według mnie pierwsze skrzypce gra w nim drzewo sandałowe.  Wosk idealny jest na codzień ! Nie ma pory roku dla której chyba byłby zły. :) 
Ja rzadko sięgam po takie zapachy, ale ten bardzo mi się spodobał, ponieważ w pomieszczeniu nie jest on mocny i duszący.  Może się wydawać, że jest ciężki i po opisie tak pomyślałam, ale uwierzcie mi, że mimo tych mocnych nut w sobie jest on leciutki i delikatny ! :) 
Ja się z nim polubiłam, ciekawe czy Wy również ? :) 
Wosk kupicie o TUTAJ ----> KLIK KLIK KLIK KLIK 

6 komentarzy:

  1. Mmm muszę go obwąchać zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sam kolor zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym go powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam wosków, to musi być ciekawe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu. YC mają ogromny wybór zapachów ale niestety strasznie się kruszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach brzmi ciekawie, ale drzewo sandałowe lepiej by się u mnie sprawdziło jesienią.

    OdpowiedzUsuń