19 kwi 2017

Sweet Apple od YC ! :)


Należę chyba do grona osób, które uwielbiają praktycznie każde woski. Zaczynając słodkich, owocowych i kwiatowych na tych poważnych i orientalnych kończąc.  Pora roku również nie ma u mnie praktycznie żadnego znaczenia.  Zima na wiosenne nuty i wiosna na jesienne? Idealnie ! :) 
Dzisiaj przed nami właśnie takie delikatnie jesienny wosk, bo w końcu jak inaczej kojarzą nam się kosze pełne jabłek? Ja od razu widzę przed sobą październikowy sad ! :) 
Tutaj dużo nut producent nam nie przedstawił, o wosku mówi krótko, zwięźle i na temat .... SOCZYSTE JABŁKO ! :) 


Są dni kiedy naprawdę nie wyobrażam sobie nic innego jak właśnie coś tak słodkiego i naturalnego. 
Odpalam wosk, zamykam oczy i przenoszę się do sadu pełnego wielkich, soczystych jabłek ? IDEALNIE ! 
Wosk bardzo szybko jest wyczuwalny w pomieszczeniu chyba właśnie za sprawą jego prostoty. Nie musimy zastanawiać się co akurat teraz w nim czuć, bo pierwsze i w sumie jedyne skrzypce grają tutaj oczywiście jabłka.  Uwielbiam w woskach taki minimalizm ! Czasami mamy około 5-6 aromatów i aż sami nie wiemy co to dokładnie jest, a tutaj zero problemu ! :) 
Co ważne zapach nie jest mdły i przesadnie słodki, jest w nim odrobina orzeźwienia i lekkości. Nie musicie bać się, że za bardzo przytłoczy Wasz salon czy sypialnię. Myślę, że wszyscy fani zapachu jabłek powinni po niego sięgnąć, a nawet jest to ich pozycja obowiązkowa ! Jeśli paliliście woski gdzie jabłka miały jakiś dodatek np. cynamon to przekonacie się, że ten jest zupełnie inny. 
Kocham go za tą prostotę i brak nachalności. 
Mimo, że na kalendarzu wiosną, za oknem zima to u mnie w sypialni dzięki niemu mamy soczyste lato !  :) 
Wosk mamy dostępny w cenie 9 zł na stronie GOODIES.PL , a dokładniej o tutaj ----> KLIK KLIK KLIK KLIK

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że słodycz miesza się z orzeźwieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zapachem samego jabłka, wolę jednak połączenie z cynamonem. Jednak tym postem zachęciłaś mnie do wypróbowania tego wosku. Nie mogę doczekać się jabłkowego sadu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam chyba własnie ten zapach ale w formie wosku w kształcie słoika, nie za bardzo lubię owocowe nuty

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm zapach jabłek, gdy za oknem takie wariacje pogodowe.. Zachęciłaś mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach przypadłby mi do gustu. Podobają mi się połączenia słodkości z orzeźwieniem, a na dodatek ta lekkość :D

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń