9 kwi 2017

Nowość od Firmy Nicole i upominek dla Was :)


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zupełną nowość jaką w ostatnim czasie na rynek wprowadziła marka Nicole. Mowa tutaj o tej malutkiej, buteleczce, ale zaraz wszystko Wam wytłumaczę i opiszę dokładnie. W moje łapki jak widzicie wyżej wpadły dwa zapachy. Do tego na końcu wpisu będzie czekać na Was malutka niespodzianka, także .... ZAPRASZAM!




O co chodzi z tą malutką buteleczką? Firma postanowiła zamknąć swoje zapachy w pojemniczki, które będą bardzo poręczne i zmieszczą się nam w każdej kosmetyczce cy torebce. Do tego oczywiście są lekkie, więc nie będą nam za bardzo ciążyć na ramieniu. ;) Buteleczka ta mimo tego, że ma w sobie tylko 9 mililitrów to zawiera aż 200 "psiknięć". Jak dla mnie jest świetnym uzupełnieniem na wieczór. W domu używamy pełnowymiarowego produktu zaś na wyjścia i odświeżenie bierzemy ze sobą właśnie to maleństwo. :) Buteleczkę za sprawą napełniacza jaki stworzyłą firma możemy również same napełnić i dzięki temu zawsze mieć koło siebie ulubiony zapach! 


W moje łapki wpadły dwa zapachy maleństwo jakie sobie wybrałam to numer 058 zaś firma jeszcze dodatkowo dorzuciła mi od siebie większą buteleczkę o numerze 004. Ich zapachy mają być odpowiednie  Yves Saint Laurent Opium oraz Coco Chanel Mademoiselle. Żadnego z nich wcześniej nie miałam i są dla mnie kompletną nowością, ale zdecydowanie oba od razu przypały mi do gustu. I akurat numerek 058 jest idealny na wieczorowe wyjścia zaś 004 na słoneczne, wiosenne dni !
Z trwałością również jest super, ja uważam, że spokojnie wytrzymują na nas cały dzień i są mocno wyczuwalne. To nie są pierwsze perfumy jakie mam od marki Nicole, więc spokojnie po zużyciu buteleczki mogę stwierdzić, że dają radę :)
Ach i co najważniejsze cena ! Nie są drogie przez co spokojnie możemy wypróbować całą gamę zapachów i wybrać te idealne dla nas. :)
Miałyście może już jakieś perfumy Nicole? 


I na sam koniec informacje i rabaty. :)
Po zapisaniu się do klubu Nicole możecie otrzymać rabat aż 35% także naprawdę zapłacicie za nie niewiele. Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ.

I mam dla Was jeszcze specjalny rabat ! Może jakiś nowy zapach na wiosnę? Do 15.04 na hasło LoveNicole uzyskacie 20% zniżki. :) Zapraszam do sklepu ---> KLIK KLIK KLIK KLIK

TUTAJ macie listę zamienników. :) 

6 komentarzy:

  1. fajne są te mini buteleczki. idealne nawet do kopertówki

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczki idealne do trzymania chociażby w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam, tylko inne numerki, u mnie też niebawem pojawi się post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o Nicole. Fajnie, że zrobili napełniacze. Przydałoby mi się takie coś. :)

    OdpowiedzUsuń