3 kwi 2017

Garden by the Sea od Yankee Candle ! :)


Ten wosk już pokazywałam Wam z moim zamówieniu ze sklepu Goodies.pl. Jest to oczywiście ich zupełnie nowa seria, a dokładniej Coastal Living 2017. Ja oczywiście zdecydowałam się na wszystkie 4 woski z całej kolekcji, a wszystko za sprawą zapachu morza, który każdy z nich w sobie zawiera ! Podczas takich dni miło jest powrócić wspomnieniami do lata, piasku i szumu morza, prawda ? :) 
Już chyba po samej nazwie i pięknym kolorku jaki posiada to cudo widać, że jest najsłodszy z całej gromadki.
Co o zapachu mówi nam producent ? 
"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o delikatnym zapachu bukietu kwiatów charakterystycznym dla oceanicznego brzegu."



Po ten wosk sięgnęłam jako drugi z całej serii. Miałam ochotę na odrobinę słodyczy i nie rozczarowałam się ani trochę ! Jest naprawdę prześliczny ! Od razu przed oczami zobaczyłam nadmorski bulwar pełny tych ślicznych różowych kwiatów. Kolejny plus za to, ze po wypaleniu się wosków i zniknięciu zapachu nie czuć nic nieprzyjemnego. Czasami przy woskach Yankee Candle miałam wtedy taki nieprzyjemny aromat palonego wosku. Tutaj zapach po prostu znika i ulatnia się :). Dla mnie wosk jest idealny na pierwsze słońce za oknami ! Na takie słoneczne przedpołudnia gdzie przez okno wpada nam już ciepłe i jeszcze rześkie porankiem powietrze. Lekki i świeży - czegoś takiego właśnie teraz potrzebowałam ! :) 
Jak na razie jest moim numerem dwa z nowej serii wosków. :)
Gdzie kupimy ? Oczywiście na Goodies.pl, a dokładniej o tutaj ---> KLIK KLIK KLIK KLIK 

6 komentarzy:

  1. Patrzę na szatę graficzną i marzą mi się wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie mialam woskow ,cały czas póki co stosuje olejki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie używałam jeszcze wosków, tylko olejki. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również skusiłam się na całą kolekcję.
    Ale wosku jeszcze nie odpalałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj to i chyba dla mnie zapach :D

    OdpowiedzUsuń