7 mar 2017

Sea Air czyli zapach morza od Yankee !


Dzisiaj przed nami pierwszy wosk z nowej serii Yankee Candle, którą ostatnio prezentowałam Wam na blogu. Na niego czekałam najbardziej i dlatego to właśnie on poleciał jako pierwszy do mojego kominka. Cała seria jak już wspomniała skusiła mnie tym, że w swoich nutach zawiera tak ukochany i bliski mi zapach morza ! To na ten aromat czekam cały rok z utęsknieniem i wyczekuje dnia aż po raz pierwszy w roku wejdę na plaże ! Znacie tą słoność z piaskiem pod stopami i cudownie prażącym słońcem ? Do tego jeszcze ten delikatny wiaterek , oj tylko pomarzyć ! 
Jak producent opisuje nam wosk Sea Air ? A no tak : 
"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o odświeżającym zapachu, lekko słonego nadmorskiego powietrza splecionego z zapachem cyklamenu perskiego i róży."
Opis pochodzi z GOODIES.PL



No wiec tak. Po pierwsze wspomnę Wam, że jak dla mnie zapach w opakowaniu, a zapach po odpaleniu to dwa kompletnie inne aromaty! Przy tym wosku będzie to jednak na zdecydowanie ogromny plus. W folijce jak dla mnie jest on taki trochę nijaki. Zapach jest dość delikatny i nie wyróżniał się dla mnie niczym specjalnym co na początku bardzo mnie rozczarowało. Po odpaleniu jednak doznałam szoku! Zapach jest naprawdę bardzo, bardzo słony,  a przynajmniej dla mnie. W buzi od razu poczułam tą znaną nam słoność morza i smak plaży ! Także podziałał u mnie nie tylko na węch, ale i również na smak. Cały dzień chodził za mną ten cudowny aromat, a przed oczami miałam cudowny wydmy, pnie drzew, trawy nadmorskie i mewy ! Jestem nim oczarowana ! Jeśli chodzi o cyklamen perski i róża to ja w nim nic takiego nie wyczuwam. Dla mnie jest w nim tylko i wyłącznie MORZE !  Na razie nie ma o nim dużo opinii, ponieważ jest to totalna nowość dlatego też nie mogę porównać czy ktoś inny również odbiera zapach tak jak ja. Wydaje mi się jednak, że trzeba kochać morze i jego zapach, aby z tym woskiem się zaprzyjaźnić. U mnie wywołuje on mnóstwo cudownych wspomnień i już wiem, że będę się starała, aby zawsze gościł w moim domu ! :) 
Wosk z nowej linii kupicie na GOODIES.PL, a dokładnie o tutaj ----> KLIK KLIK KLIK ! Jego cena to tradycyjne 9 zł ! :) 

5 komentarzy:

  1. Zapach morza jest naprawdę ciężki do podrobienia- wielu producentów zapachów próbowała podjąć się wyzwania- nierzadko z mizernym skutkiem. Muszę się przejść do pobliskiego sklepu z woskami i poniuchać osobiście ;) Bardzo mnie zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urang nyadiakeun ubar pikeun pengobatan sagala rupa masalah kaséhatan, ku make ubar anu geus disadiakeun jeung sisikian bisa cageur kasakit lengkep.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    Herbal Alami

    One Piece

    OdpowiedzUsuń