31 mar 2017

Moja metoda na Głoda ! :)


Nie często próbuje i akurat tym razem się udało. Dzięki portalowi trnd udało mi się zostać ambasadorką marki Danone, a dokładniej ich kompletniej nowości na rynku czyli serków w nowatorskich opakowaniach. W moje łapki wpadło aż 10 opakowań serków Danio na wynos.  Marka zaproponowała nam dwa smaki wanilię oraz truskawkę, ja oba uwielbiam ! 
Powiem Wam szczerze, że sama nigdy w sklepie bym ich nie kupiła. Te torebki wydawały mi się mimo wszystko nieporęczne, niewygodne i odrobinę dziwne. Dały radę ? Oj dały ! Teraz nawet stojąc na przystanku i czekając na tramwaj czy pociąg mogę wyjąć serek z torebki i bez żadnego problemu go zjeść. Nie potrzeba nam do tego dwóch rąk, nie trzeba łyżeczki, martwić się, że coś nam się wyleje czy, że się ubrudzimy. Są mega wygodne i co najważniejsze bezproblemowe ! :) 
Ja jestem na TAK ! Na pewno jeszcze nie raz po nie sięgnę :) 



A czy Wy już je testowałyście czy może kompletnie ich nie znacie ? Ja naprawdę z całego serca i szczerze Wam je polecam. :) Są bardzo, bardzo wygodne i co najważniejsze bezproblemowe ! :) 
Na przystanku w samochodzie czy na spacerze ? IDEALNE ! :) 




Jeśli chciałybyście dołączyć do portalu to zostawcie pod tym postem swój adres e-mail i wyślę Wam zaproszenie :) 

2 komentarze:

  1. lubię danio a te saszetki są idealne do torebki gdy w natłoku rożnych spraw złapie nas Mały Głód to z tymi przysmakami nie ma szans

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę mieć w torebce bidon z moją filtrowaną wodą z redox fitaqua a do tego baton własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń