2 mar 2017

Kocie skarpety od Dresscloud ! :)


Po raz kolejny i na pewno (oby!) nie ostatni przychodzę do Was z paczuszką, która już jakiś czas temu dotarła do mnie z portalu Dresscloud. Dla przypomnienia na stronie wrzucamy swoje zdjecia, komentarze, gramy w gry itp. i za te rzeczy dostajemy kryształki, które potem możemy wymieniać na różne CUDOWNE nagrody! :) Te skarpetki zgarnęłam jednak dzięki punktom, które uzbierałam od osób, które zarejestrowały się mojego linku. Za wszystkie rejestracje przeogromne DZIĘKUJE ! Osoby, które to zrobiły chyba wiedzą, że strona jest cudowna i, że warto spędzać na niej swój czas :) 



Oczywiście od razu urzekł mnie wzór kotka i serduszka ! Jako przeogromna kociara jak tylko je zobaczyłam to wiedziałam, że muszę je brać i tak oto trafił w moje łapki i od tamtego czasu są moimi ulubieńcami. Wam jak się podobają ? 
Wrzucę jeszcze kilka paczuszek niżej od portalu to może i Wy zawitacie na stronkę ? :) Mówię Wam - WARTO ! Mi w kwietniu mijają tam już dwa lata i sama nie wiem kiedy to tak szybko zleciało. 






12 komentarzy:

  1. Słodkie te skarpety, ale na pewno nie w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie słodkie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba też muszę bardziej udzielać się na tym portalu.

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie skarpetki, fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zrobiłam tam konto, ale przestałam odwiedzać tę stronę... Może pora znów zacząć, bo cudne rzeczy można zgarnąć!
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są! Powinnam podobne kupić przyjaciółce na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę! Od miesiąca i ja zbieram kryształki, powiem szczerze, że strona uzależnia, chce się więcej i więcej. Pewnie mi zejdzie trochę zanim coś wygram, ale warto moim zdaniem :)
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń