25 mar 2017

Kilka ostatnich kosmetycznych paczuszek ! :)


Ostatnio pokazywałam Wam moją paczuszkę ze sklepu RoseRoseShop i ją również znajdziecie na zdjęciu powyżej. Poza nią wpadło do mnie jeszcze kilka ciekawych przesyłek wszystkie dotarły do mnie za sprawą portalu Dresscloud.pl . Tak szybciutko chciałabym Wam je pokazać. Sama uwielbiam takie posty na Waszych blogach, więc i może Wy jesteście ciekawe co ciekawego przyniósł do mnie listonosz :) Na górze jest jeszcze jedna paczuszka z Alie, ale ją pokażę Wam w poście z rzeczami z tamtej strony i moimi ostatnimi zamówieniami. :) 




Po pierwsze w moje rączki wpadła ta cudowna paczka ! Wszystkie te wspaniałości przysłała mi jedna osóbka, a było to w ramach wymiany kosmetycznej na mojej ukochanej stronie, którą już nie raz Wam polecałam czyli DressCloud. Jak już nie raz mówiłam dziewczyny są tam wspaniałe i zdecydowanie spędzam tam za wiele czasu ! Ostatnio strona przeszła kompletną metamorfozę i trochę trudno mi się tam odnaleźć, ale wiem, że powolutku do wszystkiego się przyzwyczaję. Jeśli również macie za dużo kosmetyków i nie używacie ich regularnie, a lubicie testować nowości to warto się zgłosić. Z tego co się orientuje następna wymiana będzie za miesiąc ! Ja już powoli odkładam na nią moje kosmetyki i myślę, co mogłabym wrzucić do paczuszki :) 
A noi poza tym na stronie wrzucamy zdjecia, dostajemy za nie kryształki i licytujemy nimi cudowny nagrody ! Jak nie znacie to warto zajrzeć ! :) 


Kolejna paczuszka również jest z tej strony. Tutaj dostałam kartkę urodzinową od jednej z Clouders ! Do tego dorzuciła kilka drobiazgów od siebie, których jestem mega ciekawa, bo jeszcze nic stąd nie używałam. Noi co ? Dalej będę Was przekonywać do portalu DressCloud, bo dziewczyny tam są cudowne ! 


I ostatnia paczuszka dotarła do mnie w ramach akcji firmy L`oreal. Również dowiedziałam się o niej na stronie Dresscloud. Wystarczyło wypełnić krótki formularz i otrzymywaliśmy dość spore próbki nowych maseczek od marki. Jestem ich mega ciekawa, bo jeszcze nigdy nie używałam nic z glinką. Na cóż trzeba przetestować ! :) 



21 komentarzy:

  1. Tyle przesyłek, że aż trochę Ci zazdroszcze :)
    Jestem bardzo ciekawa tych maseczek z Loreal ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam kiedyś o DressCloud, ale jakoś nigdy nie zainteresowałam się tym bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę się tego nazbierało :) Jestem bardzo ciekawa tych glinkowych maseczek z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę mój ukochany żel waniliowo-kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, trochę przyszło tych nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile wspaniałości! Miłego testowania no i spóźnione spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, super, fajne różnorodne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku ile dobroci! chętnie wybprobowałabym kosmetyków z Balea
    Pozdrawiam :) Mój Blog | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo dobroci. Maseczki też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ale dużo tego, chętnie bym trochę przygarnęła :) Ciekawe jak wszystko będzie się sprawdzać :) Świetny post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow to naprawdę spora ilość dobroci, tą wodę z YR miałąm tylko malinową wersje, miłego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo dobroci :) ciekawią mnie te maski z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnego testowania Ci życzę - a jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie wiedziałam o tej akcji L'oreal bo te maseczki ogromnie mnie ciekawią. Jednak nie znam tej strony, którą polecasz, a ostatnio nie mam czasu bywać wszędzie. Na brak nowości jednak nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemnych testów :D bardzo tego dużo :P

    OdpowiedzUsuń