12 mar 2017

C-THRU - Tender Love !


Zawsze mam wrażenie, że zapachy to najcięższy kosmetyk do opisania. Każda z nas czuje go kompletnie inaczej z trwałością też ciężko trafić. Same w końcu już po chwili go nie czujemy? A jak inni - tego nie wiadomo ;) Mimo to przedstawię Wam ten zapach. Otrzymałam go w prezencie i marka z tego co mi się wydaje jakoś niedawno wypuściła ten zapach na rynek. W buteleczka od       C-thru zawsze podobały mi się te urocze kryształki, które znajdują się w środku. Ich buteleczki chyba od zawsze własnie tym się wyróżniały. Tutaj oczywiście też je mamy ! Ja otrzymałam produkt, który ma 30 ml - więc taki to maluszek.  Cenowo z tego co patrzyłam nie są one drogie. Nabędziemy je już między 25, a 50 zł . 




Ja na początku wspomnę Wam tylko, ze jestem fanką takich świeżych owocowych zapachów. Co znalazłam tutaj w nutach ? 
"Wyjątkowa kombinacja, którą otwiera nuta gruszki, mandarynki i bergamotki.
Akord serca tworzony jest przez płatki fiołka, jaśminu oraz lotosu.
Idealnym dopełnieniem jest wyjątkowa baza złożona z piżma, bursztynu i wanilii. "
Także, już od początku znalazłam tutaj coś dla siebie ! Ostatnio jestem fanką zapachu J`atore i tam również główne skrzypce gra gruszka i mandarynka. Uwielbiam wszystkie zapachy z tym dodatkiem także i tutaj nie mogło być inaczej !  Zapach według mnie jest bardzo świeży i idealny na codzień jednak czuć w nim również słodki fiołek i jaśmin.  Także mamy tutaj taką świeżość przełamaną słodkością, a przynajmniej ja go tak odczuwam. Na codzień jak i na wieczór według mnie jest bardzo fajny i sama często po niego sięgam. Według mnie te perfumy są także fajnym pomysłem na prezent. Te buteleczki według mnie urzekają ! :) 
 Dla zainteresowanych wrzucam również skład od producenta jednak chyba nic odkrywczego tam nie znajdziemy ;) " Alcohol Denat., Aqua, Parfum, PPG-20 Methyl Glucose Ether, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, BHT, Alpha0isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool." 

Zdarza Wam się sięgać po perfumeryjne zapachy czy celujecie raczej w te zapachy z górnej półki ? :) 
U mnie  jest różnie. Połowę toaletki zajmują te lepsze a połowę te najzwyklejsze na codzień :) 

12 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo często sięgałam po C-thru. Ten zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zapachy C-thru - zwłaszcza zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego zapachu nie znam, ale kocham ten zielony <3 Trwałością może te perfumki nie powalają, ale za ten obłędny zapach mogę to wybaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię C-thru, ale tego akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam żadnego zapachu c-thru ale w czasach licealnych o nich marzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten zapach, jest cudowny :d Ogólnie bardzo lubię zapach c-thru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie na "górne" półki sobie nie mogę pozwolić ale jeśli już coś znajdę to szukam taniej lub używanych za pół ceny :) zapasy C-Thru są bardzo rześkie. Lubię ten zielony najbardziej - Emerald.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam może z dwa z górnej półki, reszta to same zapachy na co dzień :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham zapachy C-thru. Mam kilka wersji i wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach Blooming Sense tej marki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam pół kolekcji lepszych zapachów a pół tych drogeryjnych i tańszych :) A c-thru swego czasu bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń