28 lut 2017

Yankee Candle - Kolekcja Coastal Living 2017


Po raz pierwszy mam tak, że jak tylko zobaczyłam nową kolekcję od YC wiedziałam, że muszę mieć całą ! Bez zastanowienia od razu do koszyczka wrzuciłam cztery woski i z niecierpliwością oczekiwałam na paczuszkę od Goodies.pl. Co najbardziej mnie w nich urzekło ? Zdecydowanie zapach morza ! Każdy z nich zawiera w sobie chociaż odrobinę tego aromatu. Dla mnie jest to najpiękniejszy zapach na świecie i co roku oczekuję jak po raz pierwszy w sezonie wejdę na plażę ! Do tego te piękne kolory - takie delikatne i stonowane. Noi oczywiście etykietki ! Zdjęcia jak zwykle są prześliczne i dodatkowo potęgują chęć na posiadanie każdego z tych wosków. 



W nowej serii znalazły się : 
* SEA AIR - ten wosk zaciekawił mnie najbardziej i to własnie jego chciałam najbardziej posiadać ! Mamy tutaj zapach morza ! Zdjęcie z cudowną falą oceanu przenosi mnie na nadmorski brzeh.
*DRIFTWOOD - Ma przepiękną etykietkę ! Zapach również zawiera w sobie woń oceanu do tego mamy elegancki zapach konarów drzewa. Zdecydowanie najbardziej elegancki i poważny zapach z tej czwórki. 
*COASTAL LIVING - również odrobina morza tym razem zmieszana z nadmorskimi kwiatami. 
*GARDEN BY THE SEA - najsłodszy zapach z całej gromadki. I mamy tutaj bukiet kwiatów znad nadmorskiego brzegu. 

Który z wosków podoba się Wam najbardziej ? Może już jakiś wypróbowałyście ? 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich świeczuszki i zapachy! W ich sklepach można się zatracić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam okazji ich jeszcze powąchać, ale może niedługo w końcu u nas będą w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie dwa zapachy najbardziej mnie zaciekawiły, ale sięgne po nie dopiero w maju, bo nie chcę forsować sprawy. Obecnie sięgam po zimowe zapachy, a za kilka tygodni kolej przyjdzie na wiosenną kolekcję YC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba bym się bardzo polubiła z "garden by the sea":)

    OdpowiedzUsuń