26 lut 2017

Yankee Candle- Christmas Garland



O tym wosku jeszcze Wam nie pisałam mimo tego, że kupiłam go już dość dawno temu i pora obecnie nie jest zbytnio świąteczna. Użyłam go jednak tylko dwa razy i sama nie wiem czy jeszcze kiedyś do niego wrócę. Osobiście uwielbiam zapach drzew i choinek jednak ten nie za bardzo mi go przypomina. Jak na razie jest on chyba niestety moim największym rozczarowaniem i mam nadzieję, że gdy sięgnę po niego np. podczas następnych świąt to moje odczucia co do niego ulegną zmianie. 
Tego cudaka kupiłam na Goodies.pl podczas czarnego piątku, więc same widzicie ile czasu minęło od tamtego dnia. :) 



Według producenta wosk ten zawiera w sobie aromaty : świeżo ściętego drzewa sosnowego w połączeniu z cierpkością żurawiny.
I tak jak jeszcze w opakowaniu zapach według mnie był naprawdę bardzo ładny tak po odpaleniu go bardzo się rozczarowałam. Według mnie mój pokój po użyciu go pachniał jakbym cały wypsikała odświeżaczem do powietrza. Zapach słabo przypomina mi naturalne drzewo i jest według mnie trochę przekłamany. Żurawiny niestety nie czułam w nim w ogóle. W większym pomieszczeniu jak go użyłam było już o wiele lepiej. Jest on dość mocny i stanowczy, więc pewnie subtelniej unosił się w powietrzu. Mimo wszystko jednak dla mnie nie jest to "to coś" czego oczekuje od wosku posiadającego aromaty sosny. Czytałam sporo opinii na jego temat i niestety z tego co widzę wiele osób ma podobne zdanie do mojego. Ja dalej w kwestii lasu będę szukała swojego ulubieńca, bo podczas zimy uwielbiam te aromaty w pokoju. Od razu czuć, ze są święta ! :) Może któraś z Was również go miała i mogłaby się wypowiedzieć w tym temacie? A może macie jakieś ulubione woski z podobnymi aromatami i mogłybyście mi je polecić ? 
Jeśli same chcecie go wypróbować to zapraszam na Goodies.pl, kupicie go tam za 9 zł :) A dokładniej o tutaj ----> KLIK KLIK KLIK KLIK 

P.S Spodziewajcie się niebawem nowej serii od Yankee Candle. Zamówiłam wszystkie 4 woski i już nie mogę się ich doczekać ! Zapowiadają się cudownie :) Jeśli chcecie popatrzeć jakie mamy nowości to KLIK :) 

6 komentarzy:

  1. miałam ten wosk, ładnie pachniał igliwiem i świętami

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie woski Yankee pięknie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, co to za nowa seria YC będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jako zatwardziałe babsko jadę od lat tylko na olejkach. Sosnowy też gdzieś kiedyś znalazłam!

    OdpowiedzUsuń