3 lut 2017

Macaron treats ! :)


Jesteście fankami słodkich i cukierkowych zapachów czy może gustujecie w czymś poważniejszym.  U mnie nie ma chyba zapachu, który by mi nie pasował. Nie jestem zwolenniczką jednej kategorii i uwielbiam próbować nowości. Tym bardziej teraz gdy większość czasu spędzamy w domu z książką i kocem, a pogoda ani trochę nie pozwala nam wysunąć nosa za drzwi. Wtedy takie słodkości w kominku u mnie sprawdzają się najlepiej ! 
A co o zapachu na stronie Goodies.pl mówi nam producent ?
"Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o klasycznym zapachu paryskich makaroników, czyli słodkiej mieszanki wanilii i migdałów."


Jak już wiecie wosk pochodzi ze świątecznej edycji Yankee Candle. Mnie od razu skusił i jego kolor i to piękne zdjęcie makaroników. Zawsze mnie one urzekają jak tylko je widzę w cukierniach czy galeriach, a jeszcze nigdy nie miałam okazji ich sama spróbować. Wy może je próbowałyście? 
Wosk w zapachu jest bardzo słodki, ale taki przecież własnie miał być ! Zapach jest naprawdę cudowny. Według mnie nie jest on ani trochę mgły czy duszący.  Mój pokój po odpaleniu go zamienia się w ekskluzywną cukiernie! Ja jestem w nim zakochana i na pewno często będzie on u mnie gościł.  Wyczuwalna jest w nim odrobina wanilii i migdałów co mi bardzo przypasowało. 
Jeszcze raz powiem, że jest słodki, ale słodycz ta jest pełna paryskiej elegancji i wdzięku. Fanki słodkości - spokojnie możecie po niego sięgnąć ! :) 

Wosk oczywiście możemy odnaleźć na stronie GOODIES.PL, a dokładniej o tutaj ---> KLIK KLIK KLIK KLIK 


5 komentarzy:

  1. Po samym opisie zamarzył mi się ten wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ideał dla mnie, jestem ogromną fanką takich słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam :D Dorwałam w SH :P I to nawet w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam zapach, podoba mi się. Może skusze się na małą świecę.

    OdpowiedzUsuń