10 lut 2017

Kilka ostatnich nowości ! :)


Dawno nowości u mnie nie było, a kilka  się już ostatnio uzbierało. Nie są to kategorie typowo kosmetyczne, wręcz powiedziałabym, że anty kosmetyczne. ;) Większość to jakieś dodatki itp. Wiem, że takie posty lubicie, więc postanowiłam go wrzucić. Może Wam również coś wpadnie w oko i uda mi się Was chociaż troszeczkę zainspirować. To co? Ruszamy ! 
Po pierwsze już na górze widzicie to piękne kartonikowe opakowanie. Ja jestem w nim zakochana ! Jestem w szoku, że przez tyle lat nikt nie wymyślił kolorowych, pięknych opakowań dla patyczków higienicznych ! Nigdy sama bym nawet na to nie wpadła. Zawsze tylko te zwykłe plastikowe kartoniki, a tutaj proszę bardzo. Da się? A no da ! W końcu nie tylko chusteczki higieniczne mogą zdobić nasze wnętrze. Te cuda na dodatek pochodzą z Biedronki ! Może i którejś z Was udało się je kiedyś dorwać ?



Co my tutaj mamy ? A no notesik. Akurat w tym czasie planowałam kupić jakiś notes gdzie będę spisywać książki, które chciałabym przeczytać. Zawsze tak jest, ze gdzieś mi mignie jakiś tytuł, a potem kompletnie o nim zapominam i żałuje, że danej książki nie przeczytała. Teraz postanowiłam sobie "te lepsze" notować tak, aby w tym roku już nic mi nie umknęło. To cudo dorwałam akurat w TkMaxxie. W środku są takie mini listy do robienia typu np. lista rzeczy które zabrałabyś sobą w kosmos i do tego ładne rysunki. Ja wpisuje tam tylko tytuły książek i świetnie się sprawdza. Dorwałam go na wyprzedaży i kosztował chyba coś około 5-8 zł więc naprawdę niewiele. 


Tutaj mamy sportową bluzeczkę, którą udało mi się dorwać na wyprzedażach w H&M. Jak widzicie jej cena to tylko 20 zł. więc uważam, że było warto. Świetnie sprawdzi się na siłowni. Jest z tej serii sport, więc ma bardzo fajny materiał. Nie jest to taka typowa bawełna. Kolorek to krwista pomarańcz. 





Tutaj mamy dwie kolejne rzeczy z wyprzedaży w H&M i są to te dwie urocze podkładki. Jak tylko zobaczyłam je w sklepie to na początku nie miałam pojęcia cóż to jest. Są z takiego ala materiału ich skład to 80% celulozy i to mnie zmyliło. Fajnie sprawdzają się u mnie na stoliku nocnym pod świeczki. Niestety jak kładę je bezpośrednio na blacie to robią mi ślady na stoliku, więc te podkładki świetnie temu zapobiegają. Do tego te urocze nadruki. Był jeszcze jeden rodzaj, ale już taki typowo świąteczny, więc skusiłam się tylko na te. Ich cena na promocji to UWAGA - 2 zł , no musiałam je wziąć :) 


Tutaj moje pierwsze jajeczko, które kupiłam w TkMaxxie. Jego cena to było 19,99 przecenione z 39,99. Jest to mój pierwszy produkt tego typu, więc na razie je testuje. Dziewczyny już mi jednak pisały na DressCloud, że niestety, ale u nich się nie sprawdziło totalnie, bo jest dość twarde. Mam nadzieję, że u mnie będzie z nim lepiej ! 


Tutaj moje cudeńka na wiosnę, które kupiłam w sklepie internetowym Deezee. Udało mi się je dorwać nie dość, że na przecenie to jeszcze na dodatkowej zniżce -20% i zapłaciłam za nie uwaga.... 32 zł ! Do tego kupiłam jeszcze dwie inne pary bucików. Jak dla mnie są one przeurocze ! Uwielbiam taki kolor, a do tego ta ładna podeszwa. Mam nadzieję, tylko, że okażą się być wygodne. Teraz pozostaje mi czekać tylko na wiosnę i odrobinę słońca. 


I ostatnie wyprzedażowe cudo to ten świecznik ze sklepu online H&M. Czaiłam się na niego jakiś czas, ale przesyłka była droższa niż on sam, więc nie było warto. Akurat okazało się, że sklep wrzucił jakąś zniżkę z kodem na której nie dość, że była darmowa przesyłka to jeszcze chyba -15% lub -20%. Udało mi się go dorwać za 5,01 zł . Według mnie jest śliczny. Jest ze złotego szkła z wzorkami. Ślicznie prezentuje się na stoliku nocnym. Uchwycenie jego piękna na zdjęciach jest jednak nie małym wyzwaniem . :) 

Co spodobało się Wam najbardziej ? :) 

13 komentarzy:

  1. Świetne nowości, buciki piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świecznik w ananaski jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam to opakowanie patyczków higienicznych, bardzo mi się ono podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świecznik z ostatniego zdjęcia super, użyłabym go pewnie na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się notes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny świecznik oraz podkładki. Cena podkładek bardzo niska, więc warto było się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię wyprzedaże w hm , zawsze cos fajnego można upolować ;)

    OdpowiedzUsuń