7 sty 2017

Zdobyta karta podarunkowa z portalu Zaczytaj.pl :)



To już moja druga nagroda z portalu Zaczytaj.pl, a jestem tam zarejestrowana jakoś od września. Już raz o stronie Wam pisałam - wtedy zdecydowałam się wymienić punkty na książkę. Tym razem mój wybór padł na kartę podarunkową o kwocie 50 zł do sklepu H&M. Co bardzo mnie ucieszyło to to, że można ją również wykorzystać przy zakupach online.  Od razu jak ją dostałam to zdecydowałam się na zakupy ;) 
Co kupiłam ? Te dwie rzeczy chodziły za mną już od dawna ! Wzięłam zwykłą czarną prostą bluzkę na cieniutkie ramiączka i dekolt w serek. Jest bardzo uniwersalna i od dawna planowałam taką kupić i zawsze było mi nie po drodze. Akurat była ona przeceniona i kosztowała około 25 zł. Do tego dobrałam sobie tą uroczą świeczkę w kształcie ananasa !  Jej cena to też jakoś koło 25 zł. :) 



Też macie ochotę zbierać punkty za zadania, bonusy i czytanie artykułów? Jak tak to zapraszam ! Ja obecnie zbieram na kolejną kartę podarunkową :) Tym razem wybiorę chyba jednak jakiś inny sklep - tak dla urozmaicenia ;) 

Jak podobają Wam się moje zakupy ? :) 

6 komentarzy: