13 sty 2017

Paczuszka urodzinowa z Dresscloud :)


O portalu Dresscloud pisałam Wam już nie raz ! Mamy tam całą masę przemiłych i cudownych dziewczyn. Atmosfera jest świetna i już nie raz się o tym przekonałam. Tym razem znowu miłe zaskoczenie ! Po raz kolejny postanowiłam wziąć udział w akcji "Przyjaciółka przez cały rok" , która polega na dobraniu w pary i wymienianiu się listami oraz paczuszkami. Czasami miło jest mieć kogoś nie tylko online, prawda ? :) 
Akcja oczywiście rozpoczęła się w styczniu, moja para uwinęła się bardzo szybko z paczuszką dla mnie ! Akurat ten miesiąc  pokrywa się z moimi urodzinami także dostałam od niej cudowną paczuszkę ! Chcecie zobaczyć co skrywa w sobie ten kartonik ? 



W środku znalazłam : 
* śliczną perfumetkę ! Zapach jest słodki, ja takie uwielbiam także już wiem, że będzie ona stałym bywalcem mojej torebki i kosmetyczki. 
*całą masę różniastych próbek, mini mydełko oraz perfumetki. 
*kartkę urodzinową
*liścik
* azjatycką maskę ze śluzem ślimaka
*azjatycką maskę animal sheep od Bioaqua


Oczywiście najbardziej cieszę się na azjatyckie produkty ! Od jakiegoś czasu są one prawdziwą furorą w internecie, a ja cały czas odwlekałam aż je wypróbuję. To wstyd, ale jeszcze nie miałam nic azjatyckiego ! Już nie mogę się doczekać aż w weekend sięgnę po pierwszą z tych maseczek ! Jesteście ciekawe efektów ? 


Może same chcecie dołączyć do portalu. Ja szczerze POLECAM ! 
Polega on na dzieleniu się zdjęciami za które dostajemy od dziewczyn kryształki, które potem wymieniamy na nagrody. Ja już kilka razy wygrałam Swopy oraz wymieniałam punkty na nagrody od portalu :) Do tego mega cudowna atmosfera i grono dziewczyn zawsze służących radą ! Zero hejtu i oceniania jak to teraz w internecie wszędzie bywa <3 
Poniżej wrzucę Wam moje niektóre paczuszki z serwisu :) 







Dołączcie do nas na Dresscloud ! :) 


19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym portalu... chyba muszę się nim bardziej zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym, ale jakoś nie miałam okazji uczestniczyć. Najbardziej podobają mi się te maski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też najbardziej ucieszyłyby te azjatyckie kosmetyki, fajna paczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna paczuszka :) Mam tam konto ale bardzo rzadko tam zaglądam :)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te paczuszki, nie słyszałam nigdy o tej stronie :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja! A jaka wypasiona paczuszka, same ciekawe rzeczy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miły upominek.
    Kiedyś planowałam tam rejestrację, ale ta strona jakos do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna paczuszka. Ucieszyłabym się z takiej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem dresscloud :) muszę poznać temat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszka i zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cuda dostałaś . Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym portalu .

    OdpowiedzUsuń