22 sty 2017

Paczuszka od DressCloud :)



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym SWOPEM, którego wylicytowałam na stronie Dresscloud. O portalu wspominałam Wam już nie raz. Dzięki zdobywaniu kryształków za różne rzeczy np. wrzucanie zdjęć, gry i możemy później licytować nagrody. To już moja 3 wygrana na tym portalu i równie udana jak poprzednie ! Paczuszka dotarła do mnie expressowa, pięknie zapakowana i pachnąca. Zobaczcie tylko co kryło się w środku.  :) 



Tym razem wylicytowałam :
* zimowy peeling od Ziaji - uwielbiam tą serię ! 
*puder brązujący od Ingrid. Z marką spotykam się po raz pierwszy. 
*cudowna zimowa kostka musująca do wanny ! 
* śliczna świeczka, która również ma zimowe nuty
Do tego dodatkowo otrzymałam pumeks oraz  próbkę kosmetyku od Resibio. Markę znam, ale jeszcze jej nie testowałam i jestem jej mega ciekawa ! 
Może również chcecie przyłączyć do tego jakże cudownego i babskiego portalu ? 
Ja Was serdecznie zapraszam. Atmosfera jest cudowna i warto się zarejestrować. Ja już jestem tam prawie od dwóch lat ! Aż sama nie wierze, że ten czas tak szybko zleciał :) 


26 komentarzy:

  1. Fajne "pudeło" :)
    Ja niestety wiecznie zapominam o dodawaniu tam zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cukrowe peelingi do ciała :) Ingrid to całkiem dobra marka, jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten puder brązujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zawartość :)
    Ja jestem na dresscloud ale raczej zanim uzbieram ten miliard kryształków trochę czasu minie :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania box prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę zajrzeć na stronkę:)
    Fajna zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała paczucha! Gratuluję kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachy kosmetyków takie zimowo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki świetny Swop! :) Ja też jestem zarejestrowana na Dresscloud i bardzo lubię tą stronę. Jest o wiele lepsza od vintedów, bo dziewczyny są dużo milsze i zawsze coś doradą ;) Poza tym, udało mi się wygrać tylko jednego swopa, ale poluję na następne xD

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  8. ile dobroci! :D ekstra paczuszka! http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling Ziaji interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paczuszka :) chyba zapoznam się bliżej z tym portalem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna paczuszka :) sama muszę bliżej luknąć na tą stronkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od Ingrid miałam kilka kosmetyków, ale bronzera nie widziałam. Kolorek ma przyjemny ;) Daj znać jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczuszka, uwielbiam produkty z Ziaji natomiast cukrowego peelengu jeszcze nie używałam. :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=185

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna paczuszka i chętnie zajrzę na portal :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  15. A great post!!! I hope to see you soon for my blog!!!   

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczucha:D widzę dużo skarbów:) ten peelong cukrwoy musi być świetny:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przygarnęłabym taką zawartość :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń