14 gru 2016

Świąteczna paczuszka ! :)


Dzisiaj przychodzę się pochwalić ! Nie raz mówiłam Wam już o portalu Dresscloud gdzie za kryształki możemy licytować różne cudowne rzeczy. Poza samą ideą portalu opowiadałam Wam o gronie świetnych dziewczyn, które tam są ! Tutaj akurat macie na to dowód. Tą przepiękną i cudowną paczuszkę otrzymałam własnie od jednej Clouders ! Akcja jaka miała miejsce na portalu to oczywiście świąteczna wymiana paczuszek. Ja akurat trafiłam na Anie, która stworzyła dla mnie to cudo. Jak paczka tylko do mnie dotarła i zaczęłam wyjmować wszystko z kartoniku to aż sama nie dowierzałam ! 



Wszystko jak widzicie pięknie zapakowane ! Po otwarciu ujrzała masę słodkości i konfetti. Nawet nie wiecie jak długo wykopywałam wszystko z tej paczuszki ! Cudowny sposób na zapakowanie, który tylko potęguje nasza ciekawość.  Też już jesteście tak bardzo ciekawe co było w środku. Do dzisiaj nie wiem jak Ani udało upchnąć się tyle wspaniałości w tak małym kartoniku :) 


Noi mamy gwiazdy tego posta ! No to biorę się za wymienianie ! 
W środku mamy dwa cudowne woski i sampler - wszystko świąteczne i pachnące. Już nie mogę się doczekać aż polecą do mojego kominka. 
 Maseczka do włosów, która jest dla mnie totalną nowością i już nie mogę się doczekać aż jej wypróbuje ! 
 Scrub do ciała o najlepszym na świecie zapachu ! Do tego sama planowałam go ostatnio kupić, więc tym bardziej się cieszę, że wreszcie go wypróbuje. Zapakowany był z rękawicą do peelingu - nigdy takiej nie miałam i na pewno szybko pójdzie w ruch !  
 Kremik do rąk flutter - ostatnio widziałam, że jest to nowość z Rossmana i jestem jej mega ciekawa . Maska złuszczająca do stóp ! Cały czas planowałam taką kupić i wreszcie ją mam ! Normalnie jakby wyczytane z myśli ;)
 Pomadka GR - KOCHAM ICH SZMINKI ! Dostałam piękny żywy kolorek o numerze 25 i na pewno będzie u mnie często gościć na ustach.   
 Balsamik do ust, którego kompletnie nie znam i już się biorę za testowanie.  
 Książka ! Filmu nie oglądałam, ale coś czuje, że to będzie idealna pozycja na zimowe wieczory ! 
 Król tej paczki czyli TERMOFOR ! Jestem nim po prostu zachwycona i jak tylko go ujrzałam to moja szczęka opadła jeszcze niżej niż wcześniej ( o ile w ogóle się dało ) od dawna o jakimś marzyłam, bo straszny ze mnie zmarzluch i wreszcie mam i swoje cudeńko ! Oj zimowe wieczory już nie będą takie złe :)
 Do tego różne cudeńka takie jak notesiki, których u mnie nigdy za mało, breloczek prześliczny, którym owinięty był termofor, gąbeczki do malowania pazurków w śliczne wzorki , bransoletka i próbeczki.
Mam nadzieję, że z tej przeogromnej paki nic nie pominęłam ! Jestem w takim szoku, że chyba sama jeszcze nie wiem co piszę  :) 


Jak najszybciej biorę się za testowanie tej cudownej paki, a Was tradycyjnie zachęcam do odwiedzenia portalu i zalogowaniu się tam ! Jak same widzicie naprawdę warto. Za wrzucanie zdjęć dostajemy kryształki, którymi licytujemy wymarzone SWOPY.
W gratisie mamy mnóstwo cudownych dziewczyn, które zawsze służą pomocą i jak widzicie tworzą najpiękniejsze świąteczne paczki na świecie ! <3 

15 komentarzy: