30 gru 2016

Mój planner od PAPERDOT ! :)


Planner marzył mi się już od dłuższego czasu. Zawsze jednak było to "coś" co nie za bardzo mi w nim pasowało. A to był tylko na miesiąc, a to wykonanie kompletnie nie adekwatne do ceny... Nad tym również zastanawiałam się dłuższy czas i chyba zdecydowanie za długi ! Już jak w końcu postanowiłam go kupić to z Warszawy kompletnie zniknęły. Z Empików rozeszły się jak świeże bułeczki, dosłownie... Był on dostępny w 4 wzorach  - ten brałam pod uwagę chyba jako ostatni, a teraz przekonałam się do niego w 100%.  Został sam samotny i jak widać był mi przeznaczony.  :) 
Cena planneru to bodajże 79,90 - ja miałam zniżkę na 10 zł do empiku, więc zapłaciłam za niego trochę mniej. Czy to dużo? Uważam, że jego wykonanie i detale zdecydowanie zasługują na to, żeby aż tyle za niego zapłacić :) 


Co urzekło mnie w nim jako pierwsze ? To, ze każdy dzień ma swoją oddzielną kartkę ! Często planner były np na 12 tygodniu - ja szukałam czegoś na cały rok. Do tego okładka - CUDOWNA ! 
Zaraz pokażę Wam jak przedstawia się on w środku ;) 


Po pierwsze mamy 12 ślicznych zakładek. Każda z nich jest inna - Wam akurat tutaj pokazałam tą na czerwiec. Z lewej strony macie również kartkę podsumowującą poprzedni miesiąc - mamy tutaj nasze wydatki, przychody , opłaty . Czyli wszystko to co jest najważniejsze :) 


Tutaj macie przedstawiony poszczególny dzień.  Zaczynając od góry mamy rubryczkę na - urodziny, imieniny, uroczystości- dalej mamy najważniejsze trzy rzeczy na dzisiaj . Możemy np. wpisać tutaj egzamin czy lekarza :) . Dalej mamy wyszczególnione zadania na dzisiaj, harmonogram dnia i malutki notesik. Na kartce jest dosłownie wszystko czego potrzebowałam !  Do tego koło rubryki najważniejsze mamy miejsce na okrągłe naklejki, które znajdziemy na końcu plannera :) 


Tutaj macie początek każdego miesiąca czyli ogólny kalendarz. Co miesiąc sama sobie taki drukowałam, bo o wiele lepiej na nim wszystko widać także jestem mega szczęśliwa, że znajduje się on w tym planerze ! :) 


I tutaj naklejki o których już Wam wspominałam wyżej. Mamy takie dwa pliczki - ja będę je wklejać do skrótu całego miesiąca, bo tam o wiele lepiej będzie wtedy wszystko widać. Świetne prawda ? 
Mamy tutaj np. przypomnienie o lekarzu, sprzątanie, wakacje czy siłownie . ;) 
W środku mamy jeszcze malutką kieszonkę na jakieś notatki. 
Ach i co ważne na końcu mamy kartkę podzieloną na 4 (widać ją po lewej stronie )  i możemy wyrywać sobie listy zakupów ! No jak dla mnie jest on dopracowany na 110% i niczego mi tutaj nie brakuje :) 
Oczywiście trochę on waży, ale zdecydowanie mu to wybaczam :) 
Co Wy o nim myślicie ? 

9 komentarzy:

  1. Śliczny, zastanawiałam się nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu plannery i kalendarze- ten wygląda prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie mam kalendarza na nowy rok, pewnie zostanę przy czymś tańszy, ale muszę przyznać, że takie plannery są naprawdę przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękny! Muszę w końcu zaopatrzyć się w taki.

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, czyli plannery stają się na tyle popularne, że można znaleźć je też w Empiku :) Super, ja póki co kupiłam zwykły kalendarz za 10zł w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń