7 gru 2016

Mój pierwszy Joybox !



Po raz pierwszy postanowiłam skusić się na jakieś pudełeczko. Dlaczego? Po pierwsze przy zamawianiu joyboxa od razu wiemy co znajdzie się w środku, a nie tak jak w większości pudełek znamy zazwyczaj tylko firmę, a nie docelowy produkt. Po drugie mamy jakąś pulę rzeczy, które wybieramy i dobieramy sobie same. W tym pudełku akurat była to jedna rzecz. W poprzednich z tego co się oreintuje czasami mogliśmy dobrać sobie sami nawet 3 produkty. I po trzecie, najważniejsze ... cena ! To kosztuje tylko 49 zł, a w środku miałam aż 11 rzeczy ! Także wychodzi średnio 4,45 za jeden artykuł. To chyba bardzo mało, prawda ? Tym bardziej, że w świątecznej edycji mamy same cuda, a pudełka rozeszły się chyba nawet tego samego dnia. Istne szaleństwo ;)



A co w sobie skrywa to cudo ? Już Wam piszę ! 

1.Garnier Maski Kompres Moisture + - tutaj miłe zaskoczenie. W pudełeczku mamy aż trzy rożne maseczki ! Ja nigdy nie używałam takich w płacie, więc już nie mogę się ich doczekać ! 
2. Semilac Oliwka do manicure - fajnie ! To mój pierwszy produkt od firmy Semilac. Jestem jego mega ciekawa tym bardziej, że ostatnio mam mocno przesuszone skórki. Zapach był dobierany losowo, mi niestety trafił się lemon. Wiem, że jeszcze był kokos i nie wiem co jest trzecim zapachem. Może Wy się orientujecie?
3. Spa Vintage Body Oil Kaszmirowy olejek do kąpieli - kąpiele biorę rzadko, ale już jak go powąchałam to wiem, że niedługo się na jakąś skuszę. Pięknie pachnie ! Ciekawe jak się sprawdzi. 
4. Oillan Active Bioaktywny krem barierowy - na zimę będzie super ten kremik . 
5. Catrice Lakier do paznokci Ultimate Nail - po lakiery sięgam jak nie mam czasu zrobić hybryd. Ten kolorek mega pozytywnie mnie zaskoczył. Chyba pomaluję sobie nim pazurki, bo akurat skończyła mi się czerwona hybryda na święta.  
6. Dermedic Płyn Micelarny H2O - płynów micelarnych raczej nie używam. Ten ma małą pojemność i poczeka na jakąś podróż, bo czuje, że fajnie się sprawdzi do kosmetyczki. 
7. Kneipp Bio-olejek do ciała - ten olejek już mam, znam i bardzo lubię  
8. Wibo Paleta roźswietlaczy do twarzy Strobing Make Up - ta paletka ciekawiła mnie najbardziej ! Jej cena stacjonarna to 30 zł, więc jak tylko zobaczyłam, że jest w boxie to od razu ją wzięłam. Oby super się sprawdziła na okres karnawału ! Może któraś z Was jej używa? 
9. Vianek Odżywczy krem do rąk - kolejna firma, która przekonała mnie do wzięcia boxa. O firmie słyszę same pozytywy i marzyłam, żeby ją wypróbować . 
10. Sylveco Enzymatyczny peeling do twarzy - i na koniec jak zobaczyłam Sylveco to wiedziałam już na 100% , że ten box będzie mój. Do tego peeling ! Super ! 
11. Oilove Olej kokosowy - tutaj produkt do wyboru. Wiem, że moje włosy go nie lubią, ale planuje używać go jako dodatek do masek i do innych olejów, albo bezpośrednio na skórę. Ciekawe jak się sprawdzi. Akurat udało mi się upolować to co chciałam.  Wiem, że można było sobie jeszcze dobrać olejek od Indigo, który już posiadam, sampler od yankee, na pewno jeszcze był jakiś kremik do rąk,  maska do twarzy, cienie od Vipera i pomadka również od nich . Chyba było aż 8 produktów do wyboru :) 


I co jak Wam się podoba zawartość? Na zdjęciu powyżej zabrakło tylko masek. 
Czego jesteście najbardziej ciekawe? Jak dla mnie na pierwszy rzut idzie Sylveco i maski od firmy Garnier. A może już coś miałyście i szczególnie polecacie ? 
Macie swoje pudełeczka ? :) Jak dla mnie jest ono numerem 1 ;) 

19 komentarzy:

  1. Jestem niesamowicie zaskoczona - zawartość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Semilac był jeszcze w wersji brzoskwiniowej i ananasowej ;) ja trafiłam na kokosową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę no to mam najgorszą :P Nienawidzę cytrynowych kosmetyków :P

      Usuń
  3. Świetne pudełko, bardzo mi się podoba! ;) A to trio z Wibo od miesiąca codziennie męczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w weekend się za nie biorę ! :D

      Usuń
  4. Myslałam o tym pudełku, ale się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to ważne, aby wiedzieć c jest w środku. Wiadomo co się kupuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zawartość pudełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow no jak za taką cenę, tyle ciekawych produktów to naprawdę fajne to pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zawartość całkiem fajna! ja skusiłam się na grudniowe pudełko ShinyBox, po raz pierwszy :) Może mnie nie zawiedzie :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawartość :D Podoba mi się to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo przyjemne pudełko , fajnie trafiłaś na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc nigdy nie przepadałam za takimi boxami, ale ten mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zamawiam tych pudełek, ale tym razem zawartość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń