17 gru 2016

Macie ochotę na szarlotkę ? :)


Z czym kojarzy Wam się nazwa zapachu Apple Pie od Kringle Candle ? Pewnie przed oczami od razu macie piękną, złotą jesień, której niestety w tym roku nie było u nas zbyt dużo. Musicie uwierzyć mi na słowo, że jak tylko powąchałam ta świeczkę to mimo zimy, mrozu i śniegu przeplatanego deszczem od razu wiedziałam, że jest to odpowiedni zapach na obecną pogodę ! Czemu ? O tym już za momencik ....



Już przy pierwszym powąchaniu w świeczce się ZAKOCHAŁAM ! Serio, dawno nie miałam tak przepięknego zapachu. Jest on idealnym odzwierciedleniem aromatu gorącej szarlotki z domieszką cynamonu. Przed sobą od razu widzę smakowite jeszcze gorące ciacho ! Czemu zapach jest odpowiedni na tą pogodę ? Według mnie jest on w stanie polepszyć każdą pogodę ! Jak jak tylko go wącham to od razu mam lepszy humor. Chandra idzie na bok, musicie uwierzyć mi na słowo ;) .  Zapach jest baaaardzo słodki, więc osoby, które tych aromatów nie lubią to świeczuszką mogą się niestety rozczarować. Ja jako miłośniczka jedzeniowych słodyczy w zapachu jestem jej obecnie największą fanką. Mimo wszystko uważam, że świeca to byłoby za dużo ;) Zapach jest dość mocny i intensywny i przy częstym długim paleniu może już robić się odrobinę drażniący. Taka miniaturka kupiona jednak na promocji w sklepie GOODIES.PL jest idealna ! Akurat na kilka króciutkich paleń tak, żeby w pomieszczeniu był delikatnie wyczuwalny aromat szarlotki. Mniam ! 
Cenowo mi udało się ją dorwać na promocji i zapłaciłam za nią tylko 9,6  :) Jej normalna cena za to to 12 zł, więc myślę, że nie tak dużo za takiego cudaka ! :)  



11 komentarzy: