30 paź 2016

Zaczytaj.pl - kolejny portal do polecenia :)


Dzisiaj przybywam do Was z kolejnym portalem na którym ostatnio spędzam sporo czasu. Jeśli lubicie czytać i macie chwilkę na różne proste zadanka to będzie on dla Was idealny ! 
Na czym polega ? 
Za wykonanie różnych zadań oraz czytanie artykułów otrzymujemy punkty, które następnie możemy wymienić na nagrody. Pula nagród jest przeogromna i właśnie głównie to mnie do niego przyciągnęło. Zaczynając od doładowań do telefonu , przechodząc przez książki, zabawki aż na bonach do różnych sklepów kończąc.  Fajne jest to, że mamy dostęp do punktowych "zakupów" z internetową księgarnią z którą portal współpracuje. Znajdziecie tam całą masę różnych rzeczy, a co najważniejsze książek ! 
Ja jak widzicie moje pierwsze uzbierane punkty postanowiłam wymienić na książkę. Chciałam ją kupić, a tak to mam ja praktycznie za darmo :) 
Następne punkciki wymienię chyba na bon do sklepu i wybiorę się na jakieś zakupy ;) 



Bałam się, że punkty będzie się bardzo długo zbierało. Jednak ja swoją pierwsza nagrodę otrzymałam już po miesiącu od logowania, więc jak widzicie bardzo szybko. Teraz zejdzie mi się trochę dłużej, bo bon do klepu jest trochę droższy niż książka. 
Zadania zostają nam odblokowane po otrzymaniu 30 punktów za czytanie artykułów.  Akurat jest to bardzo mało, bo dziennie bez problemu tyle zbierzecie, a przy zadaniach możemy zdobyć całą maaaaaasę punktów ! :) 
Ja Wam szczerze polecam. Nie zajmuje mi to dużo czasu, a zawsze coś tam wpadnie ;) 
Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do logowania. 
Wrzucam oczywiście link z poleceniem ode mnie. Dzięki logowaniu z tego linku z tego co pamiętam już na start otrzymujecie 50 punktów. 


Naprawdę zachęcam :) W zdjęciach macie potwierdzenie, że warto ;) 
A może ktoś z Was też już jest tam zalogowany i może się pochwalić co dostał ? :) 


3 komentarze:

  1. Ciekawy portal :D Na pewno tam zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się zapowiada :) na pewno tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten portal wydaje się bardzo ciekawy. Nigdy o nim nie słyszałam. Chętnie tam zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń