31 paź 2016

Moje łupy z SH cz. 5 ! :)



Oj dawno Wam w tym temacie nic nie pokazywałam. Ostatni mój post tego typu pojawił się u mnie na blogu 23 maja ...ale tamtego roku ! Od tamtego czasu jakoś nie było mi z nim po drodze. Ja tego typu posty u innych użytkowniczek bardzo lubię i wydaję mi się, ze dla Was również są one bardzo atrakcyjne. Nowości od tamtego czasu cała masa ! Chyba nie byłabym w stanie ich tutaj wszystkich przedstawić. O połowie już nawet nie pamiętam ;) Jednak coś tam i ostatnio do mnie wpadło, więc pokażę Wam kilka ostatnich łupów i mam nadzieję, że również się Wam one spodobają tak jak i mi ! To co, nie przeciągamy ?  :) 


Na sam początek poleci sweterek z pierwszego zdjęcia. To mój ostatni łup. Marzył mi się na zimę taki gruby, błękitne sweter ! Jak go zobaczyłam to wiedziałam od razu, że nie będę mogła mu się oprzeć. Marki niestety nie znam, na metce jest tylko napisane I love "knitwear". Cenowo według mnie bardzo atrakcyjnie ! Zapłaciłam za niego jakieś 16 zł, więc naprawdę był tego wart ! 


Tutaj kolejny z bohaterów pierwszego zdjęcia i oczywiście jest to następny sweterek. Jest on marki Villa. Rozmmiary obu to L , ale ja własnie chciałam coś takiego luźniejszego. W tym po pierwsze urzekł mnie jego kolorek, a po drugie te koronkowe wstawki na ramionach ! Na pewno cudownie się sprawdzi podczas zimy. Cenowo tak jak poprzednik zapłaciłam za niego jakieś 15 zł. Już nie mogę się doczekać aż go założę. 


Ostatni wzięłam się również za szukanie jakiejś obcisłej, dresowej spódniczki, która świetnie się sprawdzi do grubych rajstop. Od razu na taką trafiłam. Z tego co pamiętam jest ona z H&M. Bardzo fajnie się rozciąga i cudownie się układa. Na to jakiś sweterek i jest świetnie ! Fajnie jest w niej również to, że jak widzicie ma trochę dłuższy tył, przez co nie jest aż taka króciutka. Cenowo pewnie jakieś 5 zł :) 


A Tutaj mamy taką koszulową bluzkę na ramiączka. Od razu urzekł mnie jej nadruk oraz to, że zarówno z przodu jak i z tyłu ma dekolt w serek. Ja uwielbiam takie ! Jak na razie pewnie rzadko będę po nią sięgać, ale na pewno posłuży mi jeszcze nie raz. Na metce ma tylko napis george. Kosztowała mnie jakieś 7-8 zł. 



Tutaj topik jeszcze z metką. Jest marki atmosphere i dałam za niego 10 zł. Powiem Wam szczerze, że od razu mnie on urzekł, ale jeszcze nigdy go nie założyłam :D Nie wiem czy kiedykolwiek mi się przyda, a teraz to i tak na pewno po niego nie sięgnę, bo pogoda na to nie pozwala. Jeśli któraś z Was jest na niego chętna to zapraszam ;) 


I na sam koniec również bluzeczka z ostatniego zakupu. Ja uwielbiam taki styl, więc wszystko co wygląda podobnie od razu wrzucam do koszyka ;) Jej cena to jakieś 5 zł, więc na pewno było warto ją wziąć. Jest marki New Look :)


A Wy często chodzicie do SH ? Może u Was na blogu też są takie posty ? 


Poprzednie posty z łupami powinny pojawić się w polecanych pod tym :) 


18 komentarzy:

  1. te sweterki są takie piękne, że chyba Ci je zabiorę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie wszystkie praktycznie rzeczy bardzo w moim stylu, ale szczególnie sweterek z 2 zdjęcia mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne łupy, sama muszę się wybrać, uwielbiam szukać takich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweterek z koronką jest przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super :D Uwielbiam robić zakupy w SH :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweterek z koronką jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, te swetry wyglądają cudownie, jak nowe, są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Topik z Atmosphere i sweterek w kolorze brudnego różu sama chętnie bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nigdy nie mogę nic w nich znaleźć.:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się Twoje sweterkowe łupy :). Szczerze mówiąc mi bardzo brakuje chodzenia po lumpach :D. Niestety w Warszawie ich ceny są dość wysokie ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście w porównaniu do tych z mojego rodzinnego miasta :).

      Usuń
  12. Świetne zakupy! Gdzie masz takie fajne secondhandy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy sweterek jest super! ja jakoś nie mam szczęścia do Sh, zawsze zamiast takich perełek, znajduję takie hm... dziwne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugi sweterek chętnie bym Ci podkradła :) Niedawno udało mi się upolować śliczny sweterek za całe 2 złote :)

    OdpowiedzUsuń