7 paź 2016

Lidlowe zimne wieczory !

Noi pogoda totalnie nam się popsuła. Mimo tego, że u mnie od wczoraj świeci słońce to temperatura poleciała drastycznie w dół ! Rano jak wstałam było dzisiaj 0 stopni, aż sama w to nie wierzyłam. Jesień trwała jakieś 5 dni, a teraz od razu mamy chłodny zimowy poranek i słoneczny dzień. Kurtki zimowe - już obowiązkowo ! Do tego szalik, czapka i najlepiej już chyba rękawiczki...  O krótkim rękawku możemy już zapomnieć, pora wyciągnąć wielkie swetry, grube skarpety i cieplutkie koce ! Na pomoc w tym tygodniu przyjdzie nam Lidl, który jak zawsze na czasie wprowadził to co trzeba.  Całość wrzucam Wam niżej, a ja wybrałam dla Was kilka pozycji, które mnie szczególnie zainteresowały :) 



Na początek będzie nie jesiennie, ale zaczniemy jeszcze tak troszeczkę inaczej ! Przed nami oczywiście bielizna. Przecież mimo minusowych temperatur możemy sięgnąć po coś naprawdę pięknego ! Mnie kusi komplecik bordo. Takiego w swojej szafie jeszcze nie mam, więc z miłą chęcią bym po niego sięgnęła. 


Noi tutaj już wkraczamy w jesienno-zimowy czas ! Mamy grube koce i cieplutkie skarpety. Jak dla mnie o pewnie większości z Was jest to obowiązkowy must have na wieczory. Nic tylko wziąć kubek gorącej herbaty z sokiem malinowym i wsunąć się pod taki cieplutki koc z jakąś dobrą książką. Ja pewnie właśnie tak spędzę większość wolnych jesiennych wieczorów. U Was też to tak wygląda? 
Ach i te topy ! Ja podczas jesieni używam ich bardzo często ! Są idealny pod swetry, żeby było nam jeszcze cieplej :) 



Nowa pościel? Oj w zimę spędzamy jeszcze więcej czasu w łóżku, więc na pewno się przyda. Długie ciemne poranki i wczesne wieczory o wiele szybciej wpędzają nas do łózka ;) . Wstanie o 6 jest teraz istną katorgą ! Podczas lata było to znośne w końcu na dworze już pojawiało się słońce, a dzień był dłuuuuugi. Teraz nic tylko leżeć i leżeć i leżeć.... 


I na sam koniec piżamy ! Ja sama nie śpię nigdy w długim rękawie, bo jest mi niesamowicie niewygodnie. W tamtym roku próbowałam się przemóc, ale za nic w świecie nie mogłam się wtedy wyspać, bo ciągle się budziłam. Takie rozwiązanie jest jednak dla mnie bardzo wygodne do chodzenia po domu. A jak jest u Was? Wiem, że niektóre zmarzluchy lubią się grubo ubrać do snu ! 
I na koniec jeszcze raz wrzucam link do gazetki. Stron jest o wiele, wiele więcej ja wybrałam tylko kilka więc warto do niej zajrzeć :) 


6 komentarzy:

  1. Oj taki kocyk bym przytuliła :) majtki fajnie wyglądają te obciskające.

    OdpowiedzUsuń
  2. O muszę dac mamie cynka że będzie taka bielizna wyszczuplająca, bo kiedyś chciała kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten szary kocyk jest cudowny, muszę się wybrać do lidla po zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaaa... ZAKOCHAŁAM SIĘ w tym kocyku <3

    Poza tym świetny BLOG, koniecznie obserwuje i zapraszam do siebie.
    PS. U mnie mały konkurs... :)
    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń