5 wrz 2016

Paczuszka od Dresscloud, dołącz i Ty ! :)


Dziewczyny o tym portalu pisałam Wam już nie raz i nigdy ani jednego złego słowa. Jak zawszę przychodzę do Was, żeby go zachwalać! Niektóre z Was wiedzą już o co w nim chodzi, niektóre nawet tam dołączyły i może powiedzą również coś od siebie? Było warto ? Bo jestem przekonana, że nie żałujecie ani troszeczkę swojej decyzji! To już bodajże moja 5 paczuszka od nich i każda kolejna jest tak samo cudowna ! Udało mi się już wygrać dwa Swopy o których Wam pisałam, i dwa razy wymieniłam punkciki - raz na voucher od Sephory, a raz na bon do sklepu. Ta paczuszka również jest za punkty. Tym razem zupełna nowość na portalu - mamy do wyboru co chcemy dostać. Ja jak zobaczyłam tą torbę to od razu bez żadnego wahania ją wzięłam ! 



Krótko mówiąc dla tych co nie wiedzą portal polega na wrzucaniu naszych zdjęć (my bloggerki mamy ich całą masę) a za nie dostajemy diamenciki, które są taką naszą wirtualną walutą. :) Potem możemy je licytować i wybierać nagrody :) Zresztą same tam zajrzyjcie i się przekonajcie. 
A te z Was które już się zalogowały może powiedzą coś od siebie ? :) 

Jeśli chcecie dołączyć to będzie mi niezmiernie miło jak zrobicie to z mojego linku :) W razie pytań piszcie śmiało ! I na priv i tutaj w komentarzach! Buziaki ! 

8 komentarzy:

  1. Zajrzę tam i zorientuję się co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torba, słyszałam o tym portalu

    OdpowiedzUsuń
  3. U, coś ciekawego! Dzięki za wpis, bo ja jeszcze nie słyszałam i z chęcią obejrzę co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna paczuszka. Ja już dołączyłam, ale jakoś rzadko zaglądam...

    OdpowiedzUsuń