16 wrz 2016

Krem maska do stóp od Lirene. Jak sobie poradził ?


Czego Wy oczekujecie od kremu do stóp? Ma chłodzić, wygładzać czy może niwelować zmęczenie? Ja zdecydowanie stawiam tylko i wyłącznie na mocne nawilżenie ! Najbardziej zależy mi na tym, żeby moje stopy był wygładzone, bez suchych skórek. Niestety wiadomo jak to jest po lecie... ja zdecydowanie jak najwięcej chodzę wtedy na boso i szybko się to na mnie odgrywa ;). 
Jak wypadł u mnie ten krem od Lirene? Dał sobie rade czy został mianowany bublem? Ciekawe? TO zapraszam !



Kremik od razu przykuł moją uwagę. Wybierałam je na stronie i od razu wiedziałam po opakowaniu, że sięgnę właśnie po niego. Wielki napis STOP od razu mi powiedział, że muszę go wziąć ! DO tego kolorystyka. Nie wiem czemu, ale zauważyłam, że produkty biało-czerwone kojarzą mi się z mocną i nagłą pomocą, której czasami potrzebuje nasza skóra ;) 
Od razu spodobała mi się jego konsystencja. Krem nie przelewa się przed palce i jest "treściwy". CO ważne czuć od razu, że się wchłania, a nie tak jak niektóre tylko maże po skórze ;) 
Stópki nasmarowane i co ? Jedna rzecz od razu rzuciła mi się w oczy i niestety nie jest na jego plus aczkolwiek całą winę chyba powinnam zrzucić na mocznik, który posiada w swoim składzie. Mianowicie lepie się po nim! Przy stopach mi to nie przeszkadza, ponieważ i tak używam go na noc, niestety przy dłoniach jest to już większy problem. Zazwyczaj nogi smaruje tuż przed samym snem i niestety z lepiącymi dłońmi nie jestem w stanie tego zrobić. Poradziłam sobie z tym jednak tak, że najpierw stopy, potem reszta kremów ( balsamu itp.) dzięki temu dłonie się nie lepią :) 
Co ważne krem czuć nawet rano! Po wstaniu daje się wyczuć lekki filtr na skórze co dla mnie jest przeogromnym plusem ! 
W zapachu jest delikatnie miętowy. Dla mnie jednak nie ma znaczenia jak będzie pachnieć krem do stóp ;) 
I co najważniejsze działanie ! Uwaga jak dla mnie działa cuda ! Już po tygodniu jego aplikacji zauważyłam znaczącą poprawę ! Ba, nawet po jednej nocy widać, że coś się dzieje. Przetestowałam mnóstwo kremów do stóp i z ręką na sercu mogę Wam powiedzieć, że ten jest obecnie u mnie numerem 1 ! Jak na razie nie zamierzam się z nim rozstawać i sięgać po jakiś inny. Tak pozytywnie zaskoczona dawno nie byłam :) Większość kremów bardzie "miziała" niż działała, a z tym naprawdę jest inaczej. Nic tylko biec do sklepu ! Polecenie ;) 
Ach i to co w nim również zauważyłam to to jak zasycha. Zobaczcie tylko na zdjęciu poniżej. Z większości kremów robi się taki "glutek", a ten mocno przysycha i pojawia się biały proszek. :) 


Kupić możemy go o TUTAJ :)  
Jego obecna cena to 12,99 :) 
Ponadto na pewno będzie dostępny w większości drogerii :) 

13 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki z mocznikiem, ten ma go sporo więc nie mógł się nie sprawdzić, pewnie sięgnę po niego, teraz zrzucam skórę po skarpetkach silcatil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skarpetki jeszcze przede mną ! :)

      Usuń
  2. Czytałam o nim już sporo zachwytów, więc kiedyś chętnie po niego sięgnę :) z marką Lirene już wcześniej się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna bardzo blisko się z nią polubiłam ;)

      Usuń
  3. Oho, czuje się na maxa skuszona :) chętnie po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale wstyd się przyznać lezy sobie w szafce. Niestety nie umiem być systematyczna jeśli chodzi o kremu do stóp:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena jest super! Koniecznie muszę wypróować jak wrócę do Polski. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja zachęca do wypróbowania :) Obecnie moimi stopami zajmuje się marka Shefoot oraz tradycyjny krem Nivea :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie kusisz :D Ja ostatnio... właściwie to dawno nie kupowałam kremów do stóp, używam do nich zwykłego balsamu do ciała ale przydałoby mi się coś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze no.. może i mi by pomógł..

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, zaintrygował mnie ;> Chyba przy następnej wycieczce do drogerii wpadnie do mojego koszyka ! ;)

    Zapraszam do siebie !
    http://juststartviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena jest bardzo przystępna. Jeśli zrobił wielkie wow to jak najbardziej muszę go kupić : )
    Obserwuje i zapraszam do siebie: http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń