1 wrz 2016

Brzoskwiniowe love ? :)


Dzisiaj przed nami cudowna malutka pomarańczowa tarta od Yankee Candle. Przypadła mi do gustu, czy może nie bardzo? O tym już za momencik ! 
Zacznę może od tego, że to maleństwo tradycyjnie nabyłam na stronie sklepu Goodies.pl. Kupiłam ją już jakiś czas temu, ale dopiero teraz doczekała się ona swojej premiery. Przez lato więcej mnie nie było niż byłam, więc dość rzadko sięgałam po palenie wosków. Teraz idzie jesień ( o nie !) , więc na pewno będą one gościły u mnie już troszeczkę częściej :). 
O samej tarcie rozpisywać się nie będę, bo robiłam to już nie raz i na pewno nie jedna z Was wie dokładnie o co w nich chodzi i ma już nawet swoich ulubieńców ! 



To co od razu rzuciło mi się, chyba muszę napisać w nos ;) to to, że jest ona bardzo delikatna, a jej zapach był bardzo subtelny. Przy gromadce, którą otrzymałam w paczce jej aromat nie był w ogóle wyczuwalny i zdecydowanie zagłuszyła ją całą reszta przesyłki.  Po rozpaleniu już czuć jej intensywność, a co najważniejszy ukryty aromat brzoskwini ! Ja akurat jestem miłośniczką zapachów dość prostych, bez udziwnień i typowo owocowo-kwiatowych ( no pomijając gorącą czekoladę !). Ta zdecydowanie trafiła w mój gust ! Na lato jest świetna. Orzeźwiająca i od razu mamy przed sobą słoneczny ogród. Szczególnie może nam umilać te chłodniejsze letnie dni, których niestety w tym roku mieliśmy bardzo dużo. Zapach jeszcze potem dość długo delikatnie unosi się w domu. Ja na pewno będę do niej wracała co jakiś czas :) 
Myślę, że nie jednej z Was przypadłby on do gustu. A może już go miałyście? Jak Wasze wrażenia ? 
Cena to oczywiście 9 zł - czyli tradycyjnie. 
A kupimy go o tutaj ----> KLIK KLIK KLIK 


P.S To mój 500 post ! Czyli już pół tysiąca za nami :) 

8 komentarzy:

  1. zapachy owocowe nigdy niebyły moimi ulubieńcami, zdecydowanie bardziej wolę kwiatowe lub abstrakcyjne, tajemnicze

    OdpowiedzUsuń
  2. Okrutnie podrożały te woski, pamietam, ze dopiero co kupowałam za 6 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie cena strasznie poszła do góry!

      Usuń
  3. Mam ten wosk :) Dostałam od przyjaciółki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zapach brzoskwini bo kojarzy mi się z latem :) tego zapachu jeszcze nie używałam ale na pewno o nim pomyślę!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę koniecznie zaopatrzyć się w woski na nadchodzącą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko dwa woski YC i przygotowuję ich recenzję :) Jestem pewna, że wersja brzoskwiniowa przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń