10 sie 2016

Trochę plażowej szarości od Banggood ! :)


Już dość dawno nawiązałam współpracę ze sklepem BANGGOOD. Pokazywałam Wam w oddzielnym poście o TUTAJ wishlistę od nich, a dzisiaj przejdziemy do wisienki na torcie czyli paczuszce dla mnie. Od firmy otrzymałam wyznaczona kwotę na konto Paypal ( bardzo podoba mi się taka forma współpracy!) i mogłam wybrać dla siebie odpowiednią rzecz. Sklep ma bardzo bogaty asortyment i nie mamy tam tylko ubrań, ale jako, że zbliżał się sezon plażowy postanowiłam sięgnąć po jakaś letnią i delikatną sukienkę. Akurat wybór tej sukienki nie był zupełnie przypadkowy, widziałam ją już u innych dziewczyn tylko z innego sklepu i od razu bardzo mi się ona spodobała ! Stwierdziłam, że i ja zaryzykuję i ją wezmę :) Problem był oczywiście z rozmiarem. Jak wiadomo zagraniczne wschodnie sklepy mają to do siebie, ze mogą trochę zaniżać numerację, a mi akurat nie przeszkadzało, że będzie większa  ( fason jest w końcu bardzo luźny), więc sięgnęłam po rozmiar XL ! Na stronie mamy każdy dokładnie rozpisany i widziałam, że M może być trochę za mała, a L taka akurat, więc sięgnęłam po coś jeszcze większego ;) 



W sukience od razu się zakochałam ! Podoba mi się w niej dosłownie wszystko ! Jest ładnie dopasowana na dole i lekko puszczona wyżej. Ma ona dość duży dekolt, ale gdy zakładam ją na plażę to mam wyżej zabudowany kostium, więc bardzo ładnie się on wtedy prezentuje. Troczki dodają jej niesamowitego uroku i mnie od razu one urzekły. Myślę, że na plażę bądź gorące miastowe lato jest ona idealna ! Ja niestety jak na razie miałam okazję założyć ją raz... lato w tym roku nas nie rozpieszcza i obecnie mój termometr pokazuje 18 stopni, a przez ciągły deszcz wydaję się być jeszcze zimniej .... Nie ma nawet kiedy złapać więcej opalenizny :( . Mam nadzieję, że w te wakacje jeszcze nie raz po nią sięgnę, bo naprawdę według mnie jest ona śliczna ! A Wy co o niej uważacie ? Lubicie taki styl ? 
Gdzie ją dostaniecie ? O tutaj ---> KLIK KLIK KLIK KLIK . Są tam również opinie innych osób i z tego co widzę są one bardzo pozytywne :) 

A co teraz wpadnie na moją WISHLISTĘ? Na pewno ta narzutka ! Jestem ostatnio zakochana w takich rzeczach i mam już ich zdecydowanie za dużo, ale czarnej jeszcze nie mam w swojej szafie :) 
A kupić możecie ją o TUTAJ :) 
#banggood  #banggoodcloth  #dress



16 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje - na lato idealna :) Chociaż tego roku słońce nie rozpieszcza.. Mam nadzieje, że chociaż na mój wyjazd się nieco poprawi i nie będzie lało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna sukienka. Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadł mi w oko kostium kąpielowy, sprawdziłam rozmiarówkę... o matko, z moim 86 w biuście (dokładnie tyle, ile powinnam mieć przy rozm 36) ledwo weszłabym w XL :o Dobrze, że napisałaś, żeby dokładnie sprawdzić wymiary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no tak to niestety jest z takimi sklepami :D

      Usuń
  4. Sukienka prezentuje się swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna jest ta szara sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczna sukienka, a w tym rozmiarze wygląda na fajny oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta sukienka :) Na plażę sprawdzi się na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo fajnie - ja lubię szary kolor więc kupiłabym :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna ta sukienka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń