29 sie 2016

Organizery i inne cuda wróciły do Biedronki! :)


Dziewczyny ! Post tworzę jak najwcześniej się dało, żebyście wszystkie zdażyły jeszcze do Biedronki ! Mianowicie od dzisiaj w życie wchodzi nowa - jak da mnie cudowna gazetka promocyjna ! Pojawią się pozycje obowiązkowe, które zapewne większość Was już ma, a niektóre ciągle nie dały rady kupić. Mowa oczywiście po pierwsze o organizerach na kosmetyki. Tym razem są one tylko za 6,99 i jak dla mnie na toaletce nigdy ich za wiele ;) Po drugie cotton balls ! Ja moich kuleczek JESZCZE nie mam, ale dzisiaj polecę i zobaczę czy coś ładnego pojawiło się w sklepie u mnie w mieście :)
GAZETKA !




Kulki jak widzicie mamy po 39,99 - porównując do oryginalnych, które kosztują około 200 zł cena jest naprawdę wyśmienita ! Kolorystyka niestety nie wiem jaka dokładnie - mi już wystarczają te z okładki, ponieważ są naprawdę śliczne ! 


O jednak mamy i kolorki ! Jak widzicie pewnie każda znajdzie coś dla siebie. Są i mocniejsze, a są i takie pastelowe i delikatne. Mnie urzekły już te pierwsze, więc jak coś to będę celowała właśnie w nie :D 




I wspomniane już organizery łazienkowe ! Widzę tutaj nowe wzory, które pewnie skuszą nie jedną z Was, są one chyba jednak trochę mniejsze od tych z poprzednich edycji ;) Ja zastanawiam się, albo nad tym typowo na szminki, bo ciągle mam za mało przegródek, albo na tym po lewej na dole. Pewnie skończy się tak, że kupie oba :D Ach noi jeszcze ten na waciki ! On jest obowiązkowy, bo ciągle moje są w folijce i denerwuje mnie ich wyciąganie ;)

Ode mnie na dzisiaj to tyle ! Pisałam jak najszybciej, żeby Wam nic nie wykupili ! Lećcie na zakupy, a całą gazetka do przejrzenia o tutaj ----->
GAZETKA ! 

18 komentarzy:

  1. Organizery po 7 zł?
    Muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj się po nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam organizer co Ty ze zdjęcia, muszę jeszcze dokupić na płatki i patyczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę po te organizery, mam nadzieje, ze cos dla mnie zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cottonballsy dzisiaj kupiłam i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jak fajnie, że organizery znowu wróciły :) na pewno udam się dzisiaj do Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaopatrzyłam się dzisiaj w jeden organizer :P

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie leżą nieużywane już :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu wróciły organizery! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te organizery, ale przy mojej kolekcji kosmetyków to raczej zbędny bibelot :) Te "kulki" bym kupiła, bo trochę sroką jestem na takie elementy dekoracyjne :D Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie organizery są bardzo przydatne :)
    Posiadam w swojej "kolekcji" jeden taki.
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale te drewniane półki do zawieszenia są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam jeden :) fajny jest świetny na szminki i już nie szukam przed wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń