17 sie 2016

Dwie nowinki od Tissane ! :)



Dzisiaj przybywam do Was, żeby pokazać dwie nowości od firmy Farmapol. Jak tylko dostałam maila z wiadomością i zobaczyłam cóż za cuda wypuściła firma na rynek to nie mogłam się doczekać aż dotrze do mnie paczuszka ! Głównymi bohaterami są : 
balsam do ust Tisane Fresh z dodatkiem mięty, cytryny i eukaliptusa oraz 
Przyznam, że od razu bardziej zaciekawił mnie peeling. Uważam, że tego typu produkty u nas są cały czas bardzo mało popularne, mało firm wypuszcza je na rynek i dość ciężko je dostać. Super, że pojawia się coś takiego ! Ja już miałam kiedyś jeden peeling oczywiście z innej firmy i bardzo mi się podobał. W tym również pokładam duże nadzieję i już niebawem biorę się za jego testowanie :) Ciekawa jestem czy będzie on tylko w takich saszetkach czy może pojawi się również w słoiczkach? 
Do tego balsamik ! Ja uwielbiam ich balsamiki i jeszcze żaden mnie nie zawiódł. Ten wydaje mi się być idealny na upały. Zawsze to trochę orzeźwienia :) 
Ufffff dzisiaj już nie przedłużam, spodziewajcie się niebawem oddzielnego postu o obu produktach ! 



16 komentarzy:

  1. na balsam do ust bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. balsam też mnie zaciekawił ze względu na zapach mięty :)) taki peeling na usta muszę sobie sama zrobić, ciekawe jakie cudo mi wyjdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też brakuje peelingów do ust na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że peeling też nie jest w takim słoiczku - ale fajne, że w ogóle jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam klasycznej wersji jeszcze, a tu tyle nowinek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super, bardziej interesuje mnie ten balsam niż peeling.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio coraz więcej firm wypuszcza peelingi do ust :) ja natomiast pozostaję wierna szczoteczce do zębów, którą wykonuję coś podobnego do peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na opinię dotyczącą peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbowałabym peeling do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym się skusiła na ten balsam do ust. Bardzo lubię takie cudeńka, które dbają o moje usta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odczuwam silną potrzebę kupna tego balsamu :D

    OdpowiedzUsuń