11 sie 2016

Co nowego w Lidlu ?


Kolejna gazetka od Lidla, ważna od przyszłego tygodnia :) Mnie urzekło w niej kilka rzeczy, martwi mnie jednak to, że widać już po niej nadchodząca jesień...  Od razu robi się smutno jak pomyśli się o deszczu, chlapie, gdy tak naprawdę jeszcze nie poczuliśmy lata.  Pogoda nas nie rozpieszcza ani trochę, dzisiaj w nocy mój termometr pokazała 12 stopni ! I takie mamy lato 10 sierpnia ....  Pora chyba wyjąć swetry i grube kurtki.



Noi tym właśnie uraczy nas Lidl ! Pora się szykować na jesień...


Te dwie strony urzekły mnie od razu ! Mamy tutaj same cudeńka :) Ta biała skrzynia jest po prostu dla mnie przeidealna ! 


Tutaj przecudowne piżamki :) A obok już jesienne koce. 


A na koniec przepiękne pościele ! Mnie urzekła pierwsza i druga. A Wam która najbardziej się podoba ? 

Całą gazetkę znajdziecie o tutaj ----> GAZETKA ! 



13 komentarzy:

  1. świetna pościel, bardzo lubię Lidla, najbliższy jest 30 km ode mnie więc zaglądam do niego 1-2 razy w miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie, nie, nie mówmy o jesieni ;p nie!
    Szkoda, że mam daleko Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty tak serio? Dla hajsu z klików piszesz takie posty? Mogłabyś się bardziej postarać. Taki tekst można dużo ciekawej napisać i przemycić do niego linki.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo pościel wygląda super :) idealna na nowe mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta skrzynia też mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz fajniejsze rzeczy w tym Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nadchodząca jesień już coraz częściej jest odczuwalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo często można kupić całkiem fajne i przede wszystkim porządne rzeczy w lidlu.

    OdpowiedzUsuń