16 lip 2016

Wyniki Rozdania ! :)



Zacznę może od tego, że przepraszam Was za przeogromnie wydłużony czas oczekiwania na wyniki. Było mnóstwo pytań, a mnie najzwyczajniej w świecie nie było tutaj kompletnie ponad miesiąc. Dziękuje również za pytania :) Wszystko jest dobrze ! Po prostu nałożyło się na siebie kilka spraw przez które musiałam na trochę zniknąć ;) 
Dzisiaj mam nadzieję, że pojawi się jeszcze jeden post gazetkowy, ale nic obiecywać nie będę ;) 

Nie przedłużając bo kazałam Wam strasznie długo czekać ...
WYNIKI ! 
Kochana czekam na wiadomość od Ciebie ! :* 




16 komentarzy:

  1. ooo dobrze, że się odezwałaś. Zaczarowana- gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam ! :) Dziękuje za zainteresowanie :*

      Usuń
  2. Gratulacje, ucieszy sie :D
    A Ty w końcu jestes!!D martwilam sie już:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i cieszymy się, że jestem z nami!

    http://verierra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo masz :D haha nie spodziewałam się - wiem że wszyscy tak gadają, ale serio :D Będzie na urodziny akurat :D Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni, a Ty się nie przejmuj. Czasami są ważniejsze sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń