19 lip 2016

Trochę wiosny podczas lata - Cherry Blossom od Kringle ! :)


Dzisiaj przychodzę do Was z woskiem, który musicie przyznać, że jest trochę taki... wiosenny. Mnie już do jego zakupu przekonało samo opakowanie. Jego etykieta jest cudowna ! Pełna spokoju i słodyczy. Uwielbiam takie kolory. Oczywiście tradycyjnie kupowałam go przez internet ze strony Goodies.pl, więc przed dostarczeniem mi go nie wiedziałam tak naprawdę jak pachnie. Myślicie, że mnie rozczarował? Czy może wręcz przeciwnie, od razu urzekł ? 



Ja jestem miłośniczką wiosny ! Uwielbiam jak wszystko dookoła nas rozkwita i budzi się do życia. Uwielbiam te przepiękne białe i różowe drzewa ! Jest w nich pełno magii. Do tego ten piękny zapach, który roztaczają dookoła siebie ! Z radością chciałam go przenieść do mojego domu właśnie za pomocą tego wosku, a potem przez cały rok do niego wracać :).
Wosk pełen jest aromatów, które chciałam mieć dookoła siebie. Mnóstwo w nim słodyczy i kwiatów- czyli tego co kocham najbardziej ! Czy pachnie akurat kwiatem wiśni? Tego nie wiem, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że jest pełny magii :) 
Taki kwiatowo- perfumowy. Bardzo słodki, ale tym samym w pomieszczeniu staje się bardzo subtelny i nie drażni. Ja jestem w nim zakochana po uczy ! Ciesze się, że i podczas lata możemy poczuć u nas trochę wiosny ! Ba, nawet mroźną zimą i deszczową jesienią chętnie po niego sięgnę, bo mnóstwo w nim słońca :) 
Ja jestem na tak ! I myślę, że te z Was które kochają kwiaty również znajdą w nim coś dla siebie :) 
A gdzie kupimy ? 
Oczywiście na Goodies.pl :)  Jego cena to 12 zł - czyli tradycyjnie tak jak wszystkie woski od Kringle :) 
Wiem, że wiele z Was nie sięgało jeszcze po woski Kringle, ale spróbujcie chociaż raz ! Ja tego nie żałuje, od razu zobaczycie znaczącą różnicę między nimi, a tymi od Yankee :) 

9 komentarzy:

  1. Myślę, że ten wosk spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham słodycz i kwiaty, mam w planach ten zapach ale w formie małej świeczki a nie wosku

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam wiosnę :)
    Wosku nie znam, ale mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm kusisz :) dzisiaj na youtube też ktoś go chwalił :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm <3 uwielbiam zapachowe woski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach pewnie bardzo by mi się spodobał bo kocham zapach kwitnących drzewek owocowych :) Wosku KC nie miałam jeszcze ale skusiłam się na dwa daylighty i przepadłam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zamawiałam woski z Goodies i byłam bardzo zadowolona, ostatnio jednak przystopowałam z zakupami zapachów :) Ten wydaje się bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kwiatowe zapachy! Chętnie skuszę się na ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń