30 lip 2016

Niezastąpione kalendarze znów w Biedronce :)



Wyczekiwana gazetka i pora znowu nadeszła ! :) Mój niezastąpiony kalendarz i w tym roku pojawi się w Biedronce. W tamtym roku były cudowne ! Miałam wytypowane dwie prześliczne okładki i sama nie wiedziałam na jaką się zdecydować do samego końca . Do tego ta cena... są tylko za 19,99 - do tego często zostają jakieś pojedyńcze sztuki i można je kupić na wyprzedaży wrześniowej, więc jak nie jesteście pewne to spokojnie można poczekać. U mnie w sklepie zawsze kilka ich zostaje. Na zdjęciu wyżej oczywiście mój obecny kalendarz. czyli ten który kupiłam w tamtym roku. Powstał o nim nawet oddzielny wpis ;) O TUTAJ ! 
A jakie wzory mamy w tym roku ? 
Już pokazuję ! 



Jak widzicie pokazanych mamy 6 i pewnie będzie ich tylko tyle. Mi z nich spodobał się niestety tylko 1 i to tak nie na 100%. Na pewno nie jest on tak cudowny jak w tamtym roku :( Trochę się rozczarowałam, ale pewnie i tak sięgnę po tego szaraczka. Ciekawe czy w środku są takie same jak poprzednie. Oby :) Ach noi mam nadzieję, że na żywo prezentuje się ona lepiej :P 
Całą gazetka o tutaj ---> KLIK KLIK KLIK KLIK 

Oferta jest od 1 sierpnia :) 

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam szkolne gazetki z biedronki, można tyle fajnych rzeczy papierniczych upolować :) Przyznam, że przeglądając gazetkę przeoczyłam te kalendarze a wyglądają na prawdę fajnie i solidnie. Kupiłabym sobie, ale jakoś preferuję kalendarze od stycznia :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze właśnie największą uwagę skupiam na nich :P Dużo osób woli od stycznia, i ja kiedyś takich używałam, ale jak ostatnio mam ciągle od września to ciężko się przerzucić :P

      Usuń
    2. Również wolę kalendarze od stycznia, choć ostatnio w ogóle od takowych odwykłam, ale w liceum cY na studiach były niezastąpione :)

      Usuń
  2. Dobrze,że wpadłam na Twojego bloga! Musze się też dziś zaopatrzyć. Nigdy nie miałam kalendarza od września:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze! :) chcę! :) Tylko nie ma mnie w Polsce :/

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze go kupuję i mało co wypełniam.. teraz chyba zdecyduję się na coś mniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka wydaje piękne kalendarze! Może się w tym roku na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co prawda czasy szkolne mam za sobą,ale kalendarze są super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja do biedronki dostepu nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba sobie kupię ten kalendarz, ostatnio bardzo dużo notuję i potrzebuję taki w stylu notatnika a nie kieszonkowy

    OdpowiedzUsuń
  9. W tamtym roku też kupiłam kalendarz w Biedronce i super służył mi na studiach;) W tym roku również wyczekuje szaraczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kalendarze w biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W tamtym roku nie udało mi się kupić, dlatego mam nadzieję że tym razem się uda :)Faktycznie w tym roku nie są one tak ładne jak w zeszłym, ale dwa wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kalendarzyk jest świetny:) Jak studiowałam to był bardzo przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O zajrzę na te kalendarze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jutro trzeba skoczyć do biedronki :) Uwielbiam te wszystkie wzory na zeszytach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarz również jest moim niezbędnikiem ale wystarcza mi taki mniejszy, który noszę w portfelu, zapisuję tam najważniejsze daty, spotkania, zadania.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kalendarz! jak będę w biedronce z chęcią sobie taki zakupie o ile jeszcze będą ;)
    wzajemne obserwowanie? :)
    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju, uwielbiam takie rzeczy. haha jestem osobą , która lubi mieć porzadek a to jest normalnie cudo
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chętnie bym się w taki zaopatrzyła, ale pewnie już ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń