17 lip 2016

Lidl znów zaskakuje ! :)


Dzisiaj tak jak obiecałam powrót i zapowiedziany już wcześniej post gazetkowy. Po przejrzeniu obecnej oferty sklepów już wiedziałam, że jako pierwszy musi pojawić się Lidl. Mnie ich oferta od razu urzekła. Wiem, że wiele z Was narzeka na to, że mimo wszystko mega ciężko cokolwiek tam dostać, ale na pewno jakiś procent musi mieć to szczęście ;) Niestety ceny są tak atrakcyjne, że Lidl słynie ze swoich "dziwnych" akcji z tym związanych ;) 
Oby jednak chociaż jednej z nas udało się coś stąd dorwać ! :) 


Na sam początek bielizna ! Stanik z takimi plecami jest idealny ! Żałuje tylko, że nie mamy tutaj żadnego w kolorze czarnym, od razu bym po niego sięgnęła. Jak mamy wycięte bluzki to bardzo ładnie podkreśla plecy, noi co najważniejsze nie wygląda jak zwykły stanik :) 

Sukienki maxi! Ja cały czas czekam na moją jedyną. Według mnie prezentują się one prześlicznie, ale ciągle nie mogę na jakaś trafić i jakoś mi po nie nie po drodze. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się upolować jakieś cudo! 

Tutaj mamy tanie T-shirty, które jak wiadomo zawsze się sprawdzają :) 


I na koniec trochę bardziej młodzieżowo :) Tutaj urzekł mnie spodenki noi oczywiście spódnica maxi ! :) 

Całość do gazetki o TUTAJ ! :) 






10 komentarzy:

  1. Sukienka maxi i spódnica maxi są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się rzeczy z tej gazetki, może wpadnę do lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze mnie bawią filmiki z interetu gdzie widać jak ludzie stoja pod lidlem od 4-rtej rano albo napieprzają się w wojnie o towar;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa oferta :)
    U mnie na blogu wciąż trwa rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy można dorwać w Lidlu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam trochę rzeczy z Lidla.czasem można trafić na naprawdę fajne rzeczy w niskiej cenie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Staniczki fajne, ale niestety rozmiarówka dla mnie nie ta :(

    OdpowiedzUsuń