23 lip 2016

Biedronka w świecie sportu - to lubię !


Niestety, ale zostałam bez aparatu, telefonu i zdjęć. Także ratować się muszę tym co mam lub co mogę dla Was stworzyć :) Pomęczyć się muszę jeszcze tylko 3-4 (oby!) dni, więc aż tak źle nie jest ! Jakoś sobie poradzimy. Co więcej? Pogoda - TRAGICZNA ! Jestem załamana tym latem.... po pierwsze zawsze całe dnie spędzałam na dworze ( no tak, tak teraz też mogę - w kurtce i z parasolką...) po drugie 23 lipca raczej już mogłam pochwalić się jakąkolwiek opalenizną ! Teraz mogę o tym zapomnieć.... Ten tydzień siedziałam w domu z nadzieję, że całe dnie spędzę na słońcu ? Wiecie ile spędziłam? Niecałą godzinę- potem przyszły takie chmury, że o wygrzewaniu się mogłam zapomnieć... Niestety, mam nadzieję, że chociaż na sierpniowy weekendowy wyjazd pojawi się słońce i temperatura +25 stopni... Tylko w centralnej Polsce mamy tak słabo? Jak jest u Was ? 

Dzisiaj już zapowiedziana sportowa część, na ratunek przychodzi nam Biedronka ! Pogody nie ma to chociaż na siłownię można pochodzić nie żałując, że tracimy słońce...




Tradycyjnie mamy przed nami cały strój :) Wiem, że niektórzy odradzają kupowania butów za 75 zł, ale według mnie jest to dobre wyjście. Wiadomo, że inna sytuacja jest jeśli ktoś ćwiczy regularnie i potrzebuje dobrego obuwia. Ja sama mam około 2-3 par na siłownię i zazwyczaj są to buty za które zapłaciłam +200 zł, ale mam też takie które właśnie w Biedronce kosztowały mnie około 50 zł. Świetnie sprawdzają się w plenerze jak nie muszę się bać o ich zniszczenie. Dla osoby początkującej będą świetnym rozwiązaniem, ponieważ są tanie. Nie wiadomo ile nasza przygoda ze sportem potrwa (oczywiście oby jak najdłużej!) , więc nie warto na początku kupować aż tak drogiego obuwia. Moja mama sama ma takie buty i ani razu na nie nie narzeka i ćwiczy w nich już około roku (regularnie) i nic się z nimi nie dzieje :) Tym bardziej, że nie mamy tutaj firmy Krzak, więc muszą sobą też coś prezentować :) 


Tutaj trochę letniego sportu ! Słońce nie praży, więc pogoda na takie aktywności jest idealna. Czasami moga nam one przynieść mnóstwo radości ! Niby takie nic, a jednak ;) 


Torba to nieodłączny przyjaciel siłowni ;) Ja już swoją mam i to nawet nie jedną, ale może Wam cały czas takiej brakuje ? Podobają mi się te po prawej stronie, bo nie są takie typowo "sportowe", ale mogę być trochę niewygodne przy szukaniu czegoś. 
Bramka rozkładana ? Jak dla mnie idealna opcja na działkę dla dzieci ! Nie miałam nawet pojęcia, że coś takiego istnieje :P 



Sama mam kilka biustonoszy sportowych i właśnie jeden z Biedronki. Powiem Wam szczerze, że to właśnie po niego sięgam najczęściej i najchętniej ! Jest bardzo wygodny i nie kosztował dużo, a naprawdę daje radę ! Nie wiem niestety jak będzie z tymi, bo są kompletnie inne niż mój, ale myślę, że też powinny być ok :) 
Biegaczy mamy ? Po prawo coś dla Was ! 



I na koniec ostatnio zastanawiałam się nad zakupem takich własnie słuchawek. Na pewno są o wiele wygodniejsze podczas ćwiczeń, a na początek nie chce kupować nic drogiego. Na pewno spojrzę na nie jak zobaczę je na sklepowej półce :) 
Wy w jakich ćwiczycie ? 


 I cała gazetka  do obejrzenia o TUTAJ ! :) 



10 komentarzy:

  1. U mnie pogoda cały czas jest ładna, tylko kilka dni było brzydszych z deszczem przelotnym. Współczuję braku tych wszystkich urządzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. no pogoda mnie załamuje :/ chyba trzeba zakupić jakieś samoopalacze ..

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cieszę, że nie ma upałów, bo nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby chwilami pogoda zaskakuje słońcem, ale to i tak... Opalenizna jest znikoma :(
    A biedronka szczerze powiedziawszy zaskoczyła mnie nieco! Produkty super i miałam już kupować buty :)

    verierra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała coś upolować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jak dobrze że mam Biedronkę obok siebie, z pewnością każdy znajdzie coś fajnego dla siebie :)
    Apropo sportu, zapraszam do konkursu! http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie już jednej dziewczynie pisałam, że biedronka to mój ulubiony sklep i co tydzień sprawdzam ich internetową gazetkę :D

    Micia

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż żałuję, że nie mieszkam w Polsce i omijają mnie takie rarytasy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nic sobie z tej gazetki nie upatrzyłam :)
    życzę łądnej pogody, u mnie dziś ciepło, ale słońce za chmurami

    OdpowiedzUsuń