8 cze 2016

Mnóstwo nowości ! :)


Uffffff ostatnio na trochę zabrała mnie uczelnia ! Teraz od piątku tydzień będzie troszeczkę luźniejszy, a potem ruszamy z nieszczęsna sesją! Jako, że mam chwilkę ot przychodzę do Was z cudami, które przykuły moją uwagę w dwóch sklepach :) Mowa oczywiście o Lidlu i Biedronce ! :) 
Mam nadzieję, że sie nie obrazicie jak pominę działy męskie i od razu przejdę do tych ważniejszych ;) 
Ach na początku jeszcze wspomnę o rozdaniu ! Mam nadzieję, że w piątek, albo sobotę uda mi się podać wyniki - teraz naprawdę nie mam kompletnie czasu, żeby do tego usiąść :( Szykuje też dla Was post z nowościami z SH ! :) 


I tradycyjnie zaczniemy od Lidla ! 

Słyszałyście o ostatnim boomie na sukienki z Lidla ?! Podobno w połowie sklepów nawet nie pojawił się małe rozmiary... te z tej gazetki nie są aż tak piękne jak tamte, ale też przykuły moją uwagę 


Aaaaaaa jestem zakochana w leginsach w palmy !!!! 

I na dogrywkę Biedronka ! :) 
Tutaj wrzucam jedna stronę - reszta to rzeczy do ogrodu głównie jeśli jesteście zainteresowane to klikamy ! :) 



Oczywiście jak możecie to proszę o klikanie !  :) 



13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana czy wszystko z Tobą ok? Bardzo dawno cię tu nie było...

      Usuń
  2. szorty z lidla bardzo mi się podobają :D
    ja kupiłam sobie w biedronce te butki skórzane, w tamtym roku kupiłam jedne i są genialne - wygodne, nie obcierają (a moim stopom trudno pod tym względem dogodzić), więc musiałam i w tym roku zakupić parę - wzięłam proste granatowe (w tamtym roku było więcej ładnych wzorów jednak)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknięte :) Ja nigdy nic nie mogę upolować w Lidlu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dostęp tylko do biedronki to może zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknełam i nie zbankrutowałam :P A tak na poważnie to trzeba będzie odwiedzić lidla bo kiecki krzyczą do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie mogę nic kupić w lidlu :( mają śliczne ciuchy ale kupienie ich graniczy z cudem :( szkoda że nie mają sprzedaży wysyłkowej ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te ciuszki, jednak mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam przeglądać gazetki Lidla (dobrze, że nie dawno otworzyli koło mnie ten sklep) - ich ubrania strasznie mi się podobają. Ostatnio nawet kupiłam u nich sukienkę. Do tego cena i jakość bardzo przystępne!

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że ten Lidl tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń